בסטודיו שף – ארז שטרן מציעים השקות מוצר בעזרת מגוון רבדים המשתמשים בשיווק גרילה. ובדומה למחזמר "קאברט" תוכלו להבין שהכסף הוא שמסובב את העולם. ושיווק הגרילה - הינו אחד מכלי העבודה של איש השיווק, התורם לחשיפת המותג שלכם בדרכים יצירתיות הנושאות בחובן אופי נועז, צעיר, חצוף ואסרטיבי. מטרתו ליצור פעילות חווייתית המשלבת אלמנטים של שיווק מסורתי עם חשיבה יצירתית הגורמת לסוג של "באזז" בקרב קהל המטרה ומעוררת את תשומת ליבם של קהלי היעד הנוספים. אחרי תשומת הלב באה סערת רגשות הכובשת את ליבו של הקהל ויוצרת חיבור והתחברות למותג, כך שידברו עליו. הדיבור של הקהל מוביל הדעה יגרום להנעה לפעולה בקרב הקהלים הרחבים יותר.

 
בסטודיו שף – ארז שטרן, אנו עוזרים לחברות וארגונים לעשות זאת באמצעות פעילות קידום מכירות ייחודית בתיזמון המותאם אסטרטגית לזמן הפרסום בזרועות המדיה השונות ומשולב פעילות של חשיבה מ"חוץ לקופסא".
אז למה גרילה? כיוון שכשמה - כן היא, מילה בעלת קונוטציה מלחמתית. בעולם השיווק "הלחימה" היא כנגד מוסכמות הקיימות בשרשרת המוצר ובייחוד אל מול חברות מתחרות. אופן פעולה בלתי קונבנציונאלי אשר נועד לזעזע מערכות כללים והסכמות מובנות במרחב האנושי והאורבאני.
שיווק גרילה היא אפשרות עבודה קלה יחסית עבור חברות ועסקים המעוניינים להוסיף ולגבות את הפרסום הקונבנציונאלי שלהן – בכל רשתות המדיה האחרות. בין אם זה טלוויזיה, אינטרנט, רדיו או שלטי חוצות.
שיווק גרילה ישתמש במוצר, בעצמים ובסיטואציות מוכרות ויוציא אותן מהקשרן המוכר, הידוע  והמובן מאליו. שיטה שיווקית זו מבוססת על מודל של העברת מסרים "מפה לאוזן" ושיטופן ברשתות חברתיות. השתתפות בהשקה של מכונית ספורטיבית המקובעת על גג בניין גבוה ללא יכולת להזיז את הרכב ממקומו. שימוש בשירותיו של שף ארז שטרן לכיבוד המוזמנים, בעת שהם מתפעלים מהפירוטכניקה של "הצנחת" הרכב על גג הבניין והעלאת תמונותיהם לפייסבוק או לאינסטגראם. כך שלמעשה, מודל "מפה לאוזן" מתעצם ואף משלב בתוכו פרסום במדיות שכלל לא השקענו בהן ולו שקל אחד.
אבל מה כן עשינו פה? ראשית, גרמנו לאפקט ההפתעה - יצרנו מציאות שונה בהשקה שאמורה היה להיות שגרתית ובנאלית עם אופציה לנהיגת ניסיון.
שנית, גרמנו לאפקט הגירוי – מי לא רוצה לגעת, לראות ולהצטלם עם מכונית ספורטיבית על גג העולם? – כל שעליך לעשות הוא רק לטפס על גג הבניין ולהתנסות.
שלישית, העברתם את חלק ממסרי המותג – מלווים במשפט קליט ומיתוגו.
רביעית, יצירתם באזז – כאן אנחנו סומכים על מוזמני ההשקה שיתקשרו ויספרו לחברים ומכרים על אירוע ההשקה שנקרא בדרכם, שיצייצו בטוויר, שיציפו פוסטים בפייסבוק ויעלו תמונות לאינסטגרם.
שיווק גרילה בעולם המקוון הנו אלטרנטיבה יצירתית, פרקטית והכי חשוב זולה יחסית. סטודיו שף - ארז שטרן יחשוב איתכם מחוץ לקופסא ויחדיו ניתן משמעות שונה למוצר.