Pin It

חגיגת יום הולדת היא דרך נפלאה להראות לחברי-חיים ולבני/בנות זוג כמה הם חשובים לכם. אז לכל אלה שאוהבים לתת מעצמם, הנה כמה רעיונות לחגיגת יום הולדת כפית ובלתי נשכחת, עבור מי שאוהבים לפנק ו..ב..ג..ד..ו..ל. 
כאן, לא נדבר על האמא (מהגן של הבן) שהזמינה את יובל המבולבל ליומולדת 4 של בנה. גם לא נדבר על הבן הזוג של הגיי מהעבודה שהזמין את הראל סקעת להופעה ביומולדתו.
תחזיקו טוב, כי כאן נעסוק בכל מה שנחשב גרנדיוזי, מנקר העיניים, מפלטר מהאינסטגרם ומעורר הקנאה הגדול ביותר: מתנות סופר יוקרתיות למי שבאמת חשוב לכם לפנק בחיים האלה. זה יכול להיות בין בני זוג, קולגות לעבודה או חברי ילדות. כל אחד או אחת שמספיק חשובים לכם כדי לפנק באופן קיצוני, לפחות פעם אחת או כמה שהתקציב שלכם מאפשר, במסיבת יום הולדת יוצאת מגדר הרגיל.

השכרת רכב יוקרה

במדינה בה המיסוי על כלי רכב בכלל ורכבי היוקרה בפרט הוא בגדר שערורייה, אין זה פלא שהתניידות בכלי רכב נוצץ ויוקרתי היא נחלתם של מעטים בלבד. לכן, אם ברצונכם להתפנק על פאר התוצרת העולמית מבלי להתחייב בתשלומים להמשך החיים, ככל הנראה השכרת רכב יוקרה היא הפתרון הנכון עבורכם. בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או יום נישואין, רכב יוקרתי בצירוף נהג צמוד ישדרג את החוויה ויוסיף לה ניחוח יוקרתי בגווני עור ועץ. כמובן שאין צורך לדאוג לניקיון, לביטוח או כל דבר אחר אשר מטריד את בעליו של הרכב, רק להחזיר למגרש בסוף העסקה. ולא לשכוח להתלבש בהתאם (טוקסידו לגברים ושמלת ערב לנשים). לכו על המותג שפינטזתם עליו כל החיים (וחשקה נפשיכם) ומשם תמשיכו לסוכנות המייצגת בארץ את הרכב המדובר. ומכיוון שלא מדובר על השכרת רכב זולה, אין מה לעשות חקר שוק והשוואות מחירים בסוכנויות אחרות. החוויה תהיה בלתי נשכחת.

מלון או צימר

אין מדובר על מלון בסגנון "הכל כלול" או הצימר שהמליצו לכם מהעבודה, זה שיש בו חדר משחקים מיוחד לילדים. לא ולא!!! מדובר על הדבר האמיתי, כמו מלון לוטיסייה (בסרטון) ששופץ לפני מספר שנים לאחר שנרכש ובבעלות ישראלית חדשה, ונכנס לקטגוריה של פאלאס (כלומר מלון ברמה של ארמון). חדרים יוקרתיים בתוך מתחמים שמשדרים אך ורק דבר אחד: מישהו שפך פה המון כסף בכדי שאתם תרגישו מיליון דולר. בדרך כלל יציעו מלונות מסוג זה נוף עוצר נשימה (כמו מלון בראשית מקבוצת ישרוטל או מלון שחרות מרשת סיקס סנסס), אוכל איכותי בכל רגע נתון, אלכוהול יקר וסוגי ספא שונים הכוללים ג`קוזי ושאר מקומות לשכשך בהם את גופכם הענוג והעשיר ככורח לסופשבוע המדובר (כי אמצע שבוע זה לעניים).

מסעדות ושירותי מזון

בישראל, הודות לענף המסעדנות המפותח, כבר אין בעיה למצוא שף פרטי בוגר אחת מן המסעדות השוות והמוערכות ששווה להזמינו הביתה לארוחה רומנטית שווה ואיכותית.
כי אין כמו שף פרטי שייתן לכם בדיוק את התחושה הזו של פינוק מקצה לקצה כמו השף ארז שטרן. החל משיחת הטלפון הראשונה ועד לשירות האדיב ומקצועי וכלה במנות שמפעילות את בלוטות הטעם בצורה שלא ידעתם שפועלות. הטעמים המקומיים והמרכיבים שחלקם מכאן וחלקם חומרי גלם אצילים. ואיך לא, מנות שמצטלמות היטב לאינסטגרם תמיד עושות לכולם טוב על הנשמה.

יהלומים הם כידוע חבריה הטובים של האישה (כך בכל אופן שרה מרלין מונרו), וזה אכן כך במקרים רבים. אך יהלומים לא קונים במכולת ועם כל השמחה וההתרגשות לקבל אחד בגודל של סוכריית מנטוס, תהליך קניית יהלומים חייב להיעשות בצורה מסודרת על מנת שתקבלו את המוצר אותו רציתם ועליו שילמתם. שוק היהלומים אינו פשוט ודורש מידה לא קטנה של הבנה והיכרות איתו. ולא, לא תמיד תעודה כלשהי היא "תעודת הביטוח" שחשבתם. לכן, בידקו, הסתכלו (אך אל תכניסו את עצמכם לפינה שלא תדעו איך לצאת ממנה בדמות איש מכירות מלחיץ). כי לקנות יהלומים לא עושים מתוך דחף, אלא תוך בדיקה טרם הקנייה.

טיסה לחו"ל אין דבר רומנטי, מפתיע וזועק ספונטניות יותר מלקחת את אהבת חייך באופן ישיר מהבית או ממקום העבודה לשדה התעופה (כמו השיר פה של הדה מוטורס). כמובן, שמכאן אין סוף לרשימת הפינוקים כמו בדף השף-קונסיירג' החל משף שמתלווה לנסיעה רומנטית או שף שמתכנן לכם סיור קולינרי לחו"ל. המשך במטוס פרטי (הידעתם שלרשת המלונות פור-סיזנס יש גם מוצר חדש יחסית של מטוס פרטי להשכרה?) ומשם עבור ביעד אקזוטי שנבחר בקפידה (האיים מלדיביים זה השם החם בשנים האחרונות, אבל גם מאוריציוס על המפה), ניתן לשדרג בטרקלין עסקים, או למחלקה ראשונה באחת החברות הלגאסי הפועלות מנתב"ג. וכמובן, איך לא? נהג לימוזינה שעומד עם שלט שם באולם מקבלי הפנים בארץ היעד. באמת שאין גבול למה שאפשר לעשות עם מעט דמיון.

מסיבה זוהרת למה לא לחגוג במסיבה קונספטואלית כמו בסרטים? ואם כבר קונספט...מה דעתכם על מסיבה בסגנון מולין רוז'? מסיבה אחת הרי...לא תהרוג אתכם כלכלית (מוזמנים להיכנס לרשימת העלויות בהפקת אירוע עם השף ארז שטרן). שירות קייטרינג מפואר כמו זה של השף ארז שטרן, עם שמפנייה יוקרתית, תפריט מפונפן וצוות שירות מקצועי, תוכנית אמנותית בהשתתפות אמנים מהשורה ראשונה ויש כאלה שאפילו מרחיקים לכת ומוסיפים דוגמניות ודוגמני צמרת שיתהלכו בין המבלים. למה לא?

אלו החיים היפים, גם הדברים הטובים, בסוף נגמרים. עם קצת תושייה, הרבה אהבה וגישה לגוגל, ניתן להרים יופי של מסיבת יום הולדת באווירה של אלפיון עליון. רק לא לשכוח שאחרי כל הטוב הזה חוזרים למציאות, כדי להשאיר משהו לאחר כך. מזל טוב!

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.