Pin It

שישה טרנדים להגשת קינוחים באירועים

אם עד שנות השמונים הקו השולט בעולם קינוחי האירועים היה להגיש בר מתוקים ענק ומפואר עם המון קינוחים בסגנון וינאי, הסגנון הזה פינה מקום למגוון צורות הגשה של קינוחים כגון עמדות עם קינוחים הנעשים על המקום (כמו קרפ סוזט פלאמבה-flambé) קינוחים קטנים ובוטיקיים למרכז השולחן והיום שוב רואים מזנוני קינוחים שחוזרים ובגדול, אבל מה שהולך במזנונים הללו הן מנות בגודל ביס ועוד מעולם הפטיסרי הצרפתי. הקונדיטוריה הפכה למודרנית ומעודנת יותר, והשף פטיסייה (מה שפעם קראו: שף קונדיטור) מעורר מחדש את חוויית המתוקים ומחזיר את הבר הוינאי למרכז העניינים, מרעיף בעשרות מיני קינוחים משובחים וטעמים על מקל, בקומות וקינוחי ביס. חלק מהקינוחים מוגשים אפילו בכלים אכילים. הכי מתאים לאירועים וחתונות: קטנות וגדולות כאחד!

מתוק במרכז הרחבה – רוצים שואו במרכז רחבת הריקודים? עם מתן דגש הן לאלה שרוקדים (וחייבים משהו קטן בגודל ביס) והן למבוגרים והרציניים שמחפשים את המתוק אחרי הארוחה? בסטודיו שף-ארז שטרן אנו יודעים בדיוק מתי הוא הרגע הנכון לזרים את המתוק לרחבה ובמקביל להקים את שולחן הקינוחים, כשהצוות שלנו יתמקם לצידו ויתחיל לעצב, לפזר ולמקם את הקינוחים, לקשט, לזלף ולהניח מגוון מתוקים בלייב מול עיני האורחים. סוג זה של הגשה מתאים בעיקר לאירועים קטנים, כמו בר ובת מצווה שבהם הקהל יכול לצפות במשהו מעניין רגע לפני שהוא חוזר להתמקד בקצב הריקודים ובמוזיקה.

מגשי פטיפורים, כדורי שוקולד, קמבחר עוגיות, מדלנים, מקארונים או מגדל אקלרים – מאות ואלפי מיני-קינוחים מיניאטוריים בשלל טעמים (או בשמם המוכר: פטיפורים), בעלי מילויים וציפויים שונים יקשטו את אחד הקירות במתחם האירוע. התוצאה המתקבלת היא קיר מעניין ויוצא דופן, תוסס ושמח במיוחד, שמקושט בצורה מושכת ומהפנטת. תנו לאורחים לצלם לפני שהם לוקחים את הביס הראשון. רוצים לרות את התפתרונות שלנו למגשי אירוח מתוקים? הכנסו לאתרנו החדש בלינק.

dry fruits

מגשי פירות ופירות יבשים עם מפל פונדו שוקולד – לא, אנחנו לא מתכוונים למפל הקטן והתעשייתי. זה עם הטעם התפל אלא מפל ענק ומרשים (בגובה שני מטר לערך) שאנחנו מכינים בעצמנו בסטודיו שף – ארז שטרן. כזה המבוסס על שוקולד איכותי עם טעם שוקולדי עשיר ואיכותי. במפל הזה תוכלו לטבול שלל פירות, עוגיות פריכות ומרשמלו (גם הוא מעשה בית) שמונחים לצד המפל וליהנות מטעם ממכר במיוחד, שישדרג את חוויית הטעם ה"רגילה" שעד היום זכינו לקבל מהפונדו.

עמדת גלידה – טרנד עולה שכדאי לנצל לפני שיישחק! אצלנו - בסטודיו שף - ארז שטרן, תמצאו עוגות גלידה כמו בסרטון המצורף וגם בעמדת גלידה אמריקאית שתוגש לאורחים הישר ממכונת הגלידה ועליה ניתן לפזר שוקולד חם, שבבי קוקוס קלוי, סוכריות צבעוניות, אגוזים קלויים, פצפוצי אורז ושבבי בצק קראמבל, פירות יער, שבבי שוקולד, שברי עוגיות ועוד ועוד ועוד – הכל לפי הטעם האישי של כל אחד.

כמו אליס מארץ הפלאות, גם קונספט של מסיבת תה בסגנון אפטרנון תה, נוסף לטרנדים הלוהטים בשנים האחרונות. בין שאר מרכיבי המזון תמצאו מבחר סנדביצ'ים, סקונז עם גבינת שמנת וריבת תות שדה ומבחר תופינים, קינוחים מעוצבים ופטיפורים מענגים - כמיטב המסורת הבריתית.

רוצים להכיר את תפריטי הקינוחים שלנו? בידקו את לשונית התפריטים

 

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.