Pin It

מצאנו עבורכם את הקונספט הקולינרי שמשנה את כללי המשחק בתחום האירוח הביתי: עכשיו – אצלכם בבית 
אלגנטי, מחושב, טעים ומיוצר בידיו של שף מתמחה – ככה הישראלים אוהבים את האוכל שמלווה את האירוח הביתי שלהם. מגשי האירוח של השף – ארז שטרן, מזכירים שיופי ואלגנטיות לא חייבים לקרות רק במסעדת שף יוקרתיות אלא גם ממש אצלכם בסלון.

אנחנו לא יודעים אם מדובר בחמסינים של הקיץ או בקור המצמית של החורף, או שמא פשוט אבד הקסם שבכינוס קומץ האנשים הקרוב אלינו במסעדה או בבר (או שאולצתם להיות בסגר בשל מגיפת הקורונה). משהו בעמידה המביכה אל מול מארחת משועממת שנותנת לכם לחכות רבע שעה עד שינקו לכם את השולחן, בהמתנה הבלתי נגמרת למנות, בצפיפות ובמוזיקה המוזרה והרועשת כבר לא עושה לנו את זה, או בציפייה של צוות השירות שכבר תלכו כי נשארתם השולחן האחרון במסעדה. ומתברר שאנחנו ממש לא לבד: אירוח ביתי הוא התשובה לבילוי משותף שלא גורם לכם לאבד צלם אנוש רק כי רציתם להיפגש ולחגוג יחד. אתם שולטים באווירה, בתאורה, בפלייליסט ובאנשים שעוברים את מפתן הדלת שלכם, והכי חשוב – אתם יכולים להישאר בנעלי בית אם מתחשק לכם.
אך נשארה בעיה אחת: המחשבה על הקניות, ההכנות, החיתוך, הבישול והסידור כשבסך הכל רצינו להעביר ערב שקט ונטול לחץ גורמת לנו לרצות לשלוח לקבוצת הווטסאפ שפתחנו שהאירוע בוטל. מזל שאנחנו לא היחידים שנתקלו בדילמה הזו. נראה שמגשי האירוח של השף ארז שטרן הקדימו אותנו בכמה שנים והפכו את הפינגר פוד לאמנות של ממש.

לא למקצוענים בלבד
מגשי האירוח של השף – ארז שטרן מכניסים לתודעה את העובדה כי אירוח ביתי מושקע אינו נחלתם הבלעדית של שפים מקצועיים או בשלניות מדופלמות שמוכנות לבלות שעות במטבח, ומבהיר כי העובדה שבחרתם לארח בבית לא אמורה לגרוע מאיכות האוכל שאתם מגישים.
השף שעומד מאחורי מגשי האירוח שמרימים אירועים ביתיים לגבהים חדשים הוא ארז שטרן, בוגר ביה"ס ע"פ פול בוקוז בליון ואחרי שנים שהתמקצע במטבח הצרפתי עילי ובאירוח ייחודי במספר לוקיישנים יפים ומיוחדים, הגיע לרעיון שבו לא תמיד ירצו לקוחותיו להתארח אצלו (במיקום יפה וייחודי ככל שיהיה) אלא שהיום הישראלים מחפשים להעשיר את התפריט לחוויה הקולינרית שלמה בעזרת מגשי אירוח

מזמינים אתכם להתארח...ועוד אצלכם...
המבחר בחנות הדליקטסן שלנו הוא משהוא יוצא דופן בעולם מגשי האירוח הביתיים. אצלנו תמצאו קומבינציות של קאנאפס (canapes) צרפתיים קלאסיים מלוחים המשך בשלושה סוגי בליני עם סלמון, מגשי מיני לחמניות גבינה וזיתים, מגוון קישים פריכים ומגוון סלטים. גם בעולם המתוקים לא חסכנו, וכאן תמצאו פחזניות קלאסיות מצופות קרמל סוכר במילוי קרם פטיסייר-וניל, עבור בקוביות אופרה משגעות, ועד מבחר פטיפורים שכל ביס הוא עולם ומלואו.
חשבתם שאתם לא יכולים לארח ולהיות אורחים בעצמכם? אנחנו ממליצים לכם לחשוב שוב. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא מקום להניח עליו את מגשי האירוח המרגשים האלה ולקוות שיישאר לכם משהו אחרי שהאורחים שלכם יתחילו להתכבד. המגשים מותאמים לכם ולקבוצה המוזמנת לאחר שיחת הבהרה ובדיקה של הצרכים שלכם. כל זאת, עם מטרה אחת פשוטה – לעשות לכם את החיים קלים וטעימים במיוחד. לאלו שרוצים להתפנק עד הסוף, אתר delicatessen מציע מגשי אירוח קונספטואליים לפי אירוע – החל במסיבת רווקות, כחלק מערכת פיקניק בטבע דרך כנסים עיסקיים ועד Happy Hour במשרד – רק תגידו לנו....
עם סטודיו שף-ארז שטרן תמצאו אופצייה של הפקדת כל הסידור, ההגשה והאווירה בידינו המיומנות עם אירועים המתופעלים, שבהם מגיעים אנשי הצוות שלנו מצוידים בכלים מעוצבים ועמדות מסוגננות. הם פותחים את האריזות, הם מסדרים, הם מפנים – ואתם, כאמור, פשוט נהנים.
אנחנו לא יודעים מה איתכם...אבל אנחנו כבר מחכים לאירוע הקרוב שלכם כדי שנצטרך לבוא ולפנק אתכם.
לחילופין, מגשי האירוח שלנו יכולים לבוא כשובר מתנה לכל אותם אהובים או כמתנה שוברת שיגרה למבוגרים שביננו בזמן הקורנה...או לכל 

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.