Pin It

יש גברים שיודעים לפנק ולא רק את עצמם אלא גם את האישה שאיתם, ואיזה מקום מושלם יותר לעשות את זה אם לא חדר האמבטיה. אז תוציאו את פנקס (זה שסבא נתן לכם בגיל 8) ותתחילו לרשום... הנה עשרה דברים שיהפכו את חדר האמבטיה שלכם למקום מפנק ומענג במיוחד שישאיר רושם טוב על כל אורחת שתגיע אליכם הביתה לביקור, ובמיוחד אם אתם מוכירים ואוהבים את החיים היפים.

במיוחד אם אתם - הגברים: אטרקטיביים, חסונים וחיים את חייכם על פי הקודים של האלפיון העיליון לשף - ארז שטרן, יש מספר המלצות על שמירה על בריאות ואיכות חייכם וגם כדי להמליץ לכם על הדברים הקטנים שעושים את החיים יפים יותר ומיוחדים יותר. אם האדם הקדמון "צד" את טרפו המיני, הגבר של המאה העשרים ואחת, חי במודעות, עדין יותר, שיוויוני ומחפש איך הוא נתפס בתודעה של האחר/אחרת. מטרו-סקסואל קוראים לעיתים לגבר המודרני. זה שמבין דבר או שניים בעינייני תרבות, זה ששיח אינטלקטואלי - לא זר לו. זה שחיטוב הגוף ושימורו חשוב לו לא פחות מהתפתחותו המקצועית. הדימוי העצמי פה מאוד חשוב ולכן תמצאו כאן את רשימת ההמלצות שלנו לאמבט ייחודי, שונה ואחר...בדיוק כפי שאתם רוצים להיות.

מגבות איכותיות

יצאתם מהמקלחת נקיים ורעננים? הדבר הראשון שאתם כנראה תרצו לחוש הוא מגע רך, קטיפתי ומלטף כמו של ענן כבשה בשמי התכלת. זו הסיבה שחשוב להשקיע במגבות שאתם קונים ולקנות רק מהסוג המשובח ביותר. מומלץ לקנות מגבות בצבעים כהים ובהתאמה לאמבטיה שלכם כגון: שחור, חום , בורדו, סגול, אפור או כחול. לא מומלץ צבעים בהירים ולבן (מה לעשות, עליהם בדרך כלל רואים כתמים שנותרו אחרי הכביסה). אבל מה שבטוח, לא בצבעים משוגעים ולא בסגנון צעקני של מגבות חוף של ילדים בני 14. וכמובן, אל תשכחו לקפל את המגבות בצורה מסודרת כדי שהמגבות תהיינה מוכנות לשליפה מהירה.

מגזינים
נכון, לא כולם מבלים שעות בחדר האמבטיה אבל לישיבות ארוכות במיוחד או סתם כדי לברוח קצת מהחיים העמוסים שלכם, מומלץ שתמיד יהיו כמה מגזינים, ואין כמו אנה ווינטור העורכת האל מותית של מגזין וואג שתזכיר לנו מה יש במגזינים, שאף פעם לא סתם תזרקו על הרצפה אלא במתקן מיוחד ואלגנטי שגם יוסיף קצת סטייל לחדר האמבטיה שלכם. עדיף שיהיו מגזינים מעודכנים, לפחות מחמש השנים האחרונות, ולא מעריב לנוער משנת 92 עם סמנתה פוקס בשער או לאישה. הקפידו על מגוון ומבחר של כותרים במגוון נושאים, אך וודאו שהמגזינים הם לא למטרות show off אלא לפחות חלקם (אם לא כולם מעניינים ורלוונטים גם עבורכם לקריאה, למשל: GQ, Esquire, Sports Illustrated, Cosmopolitan, Monocle, Condé Nast Traveler. אם אתם נוטים לטוס במשך השנה בחברות תעופה סדירות (מה שנקרא בהגעה מקצועית Legacy) דרשו לקחת איתכם את החוברת פנים הטיסה.

מייבש שיער
כנראה שכבר לא נשאר לכם יותר מידי שיער על הראש, אבל אין דבר שישמח יותר אישה שמתקלחת אצלכם מאשר למצוא בחדר האמבטיה שלכם מייבש שיער. אם אין לכם מספיק מקום אתם יכולים לקנות מייבש שיער קומפקטי שעושה את העבודה בצורה מעולה, במיוחד במצבי חירום. כשהיא תצא ושיערה המפונפן יתפזר ברוח המזגן, אתם תבינו את יתרונות בהשקעה שכזו.

מברשת שיניים חשמלית
האמת? זה מכשיר מעצבן ולא הכי שימושי שמרגיש כאילו מישהו מסובב מערבל בטון בתוך הפה שלכם. יש יותר סיכוי שהוא ישבור לכם שן מאשר ינקה ביסודיות את השיניים, אבל יחד עם זאת, זה נראה טוב ויוצר רושם שאתם משקיעים זמן וכסף בהיגיינת הפה שלכם – דבר שיכול להוביל מאוחר יותר לנשיקה בארוחה רומנטית בהחלט.

במבוק מזל
כשאנחנו אומרים במבוק מזל אנחנו למעשה מתכוונים לענפי במבוק שאפשר לקנות בחנות פרחים ליד הבית בחמישים שקלים. הוא מגיע לרוב בתוך צנצנת קטנה ומעוצבת. הבמבוק אמור להביא מזל. תניחו אותו בחדר האמבטיה כדי שיעניק קצת צבע וחיים לחלל הסטרילי והיחסית משעמם הזה. על הדרך זה יביא לכם מזל, ואולי אפילו יעזור לכם להתחבר קצת יותר לטבע.

סבון פנים
גברים כנראה פחות משתמשים בסבון פנים מנשים, אבל רמת המודעות לניקיון הפנים עולה בזמן האחרון בקרבנו וסבון פנים לא פחות חשוב לגבר מאשר לאישה. בכל מקרה, חשוב שתמיד יהיה לכם תכשיר ניקוי פנים איכותי אחד לפחות ליד הכיור או בארונית, כי אין בחורה שלא תרצה לרענן את עצמה בבוקר שאחרי. מה שכן, חשוב שתבחרו ותקנו מוצר איכותי שיעשה טוב לעור הפנים שלכם כמו שמעולם לא תיארתם.

שמפו וקונדישנר
מכירים את האנשים האלו שקונים רק שמפו ואפילו לא מחזיקים בקבוק מרכך אחד בבית? הם בטח גם אלה שאוכלים אבטיח בלי בולגרית, שותים קורונה בלי לימון וכו'. אתם כבר הבנתם את הרעיון. גם אם הקונספט של מרכך כמוצר נפרד נשמע לכם מוזר ולא קשור אליכם, אתם יכולים לקנות שמפו ומרכך בבקבוק אחד. אבל בחיאת, תחזיקו משהו שדומה למרכף בחדר האמבטיה שלכם. זה מינימום.

פילינג
מדובר על תכשיר פנים שעוזר להוריד את השכבה העליונה של עור פניכם, למקרה שלא שמעתם על הקונספט עד כה. לא באמת צריך לחכות לחופשה השנתית בים המלח כדי לעשות קצת פילינג טוב לעור. כי בואו נודה בזה, העור בכפות הרגליים שלכם לא ממש מרגיש כמו טוסיק של תינוק אלא כנראה יותר כמו סולייה של מגפי בוקרים. אבל אל דאגה, קצת סבון פילינג עם הגרגרים יעשה את העבודה. זה אולי ירגיש לכם קצת מוזר בהתחלה אבל אחרי פעם פעמיים שלוש, העור שלכם יהיה כל כך נעים למגע שכנראה תתמכרו לזה.

דאודורנט
האמת שכנראה יותר נכון לומר דאודורנטים, ברבים, במיוחד בקיץ הישראלי. תמיד חשוב להחזיק בחדר האמבטיה לפחות סטיק אחד ובקבוק ספריי אחד. אתם לא רוצים הרי להריח כמו דישון בערבות הפראיות של קנטאקי. חשוב רק לבדוק שהתכשיר שקניתם לא משאיר סימנים לבנים על הבגד ושהוא עמיד ל-24 שעות (לפחות אם לא יותר) ובכלל מומלץ שתריחו את בית השחי שלכם כל כמה שעות, רק כדי להיות בטוחים.

בושם ואפטר-שייב
לכל גבר שהוא ג’נטלמן אמיתי חשוב להריח טוב. במיוחד אם אתה רוצה להיות אפוף בריח משכר של הצלחה, סטייל, יוקרה ומיסתורין. לכן, חשוב שתבחרו אפטרשייב שייקח אתכם אחורה בזמן למקום מוכר, ויחד עם זאת גם יפתח עבורכם צוהר לעתיד בלתי ידוע בו כל דבר אפשרי. אל תהססו לכבד את עצמכם עם דיספליי המרכיב מספר מותגי פרפומריה נבחרים, ליצירת רושם חיובי ונקי בקרב האורחות המכובדות שלכם. כי כל גבר יודע שג’נטלמן אמיתי = ג’נטלמן מטופח.

מפיץ ריח וקופסת גפרורים

כשיושבים בשירותים לעשות צרכים (מכירים את השלטים בהם מצויירת "סיפרייה"?), הריח המתלווה לא נעים למי שנכנס אחריך. לכן הקפידו להחזיק כמפיג ריחות בסיסי - קופסאת גפרורים מאיכות טובה כדי שלאחר סיום הישיבה תוכלו להדליק גפרור ולייצר ריח של עץ שרוף, שהינו גם ריח נעים לכל דעת וגם עולה על ריחות הצואה ומפיג את ריחה, כמו גם ריחות גזים. לכל מי שמעוניין להראות כמשקיען, נמליץ להחזיק מפיץ ריח. פה יש מספר אפשרויות: האחת, נר ריחני להדלקה (גפרורים כבר יש). השני, בקבוק עם נוזל ייעודי במגוון ריחות ומקלות שהמגע עם הנוזל מפיצים את ריחו בחלל השירותים/אמבטיה. השלישי: מפיץ ריח חשמלי המבוסס על מיכל שתוכנו נוזל ריחני, ובנקישה עליו ע"פ זמן מוגדר מראש, מפיץ ספריי ריחני בחלל החדר.

רוצים עוד המלצות בכדי ללמוד איך להיות ג'נטלנים בדייט? היכנסו ללינק ותהנו משפע של רעיונות לנימוסים והליכות, ואיך לעשות זאת נכון בכל הקשור בעריכת שולחן.

 

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.