אין דבר שישראלים אוהבים יותר, מאשר לארח ולהפתיע את אורחיהם ומוזמנים שונים אצלם בבית. במיוחד כשמדובר בארוחה עם תפריט מקורי וייחודי הכולל שלל מנות גורמה עשירות בטעמים ומגוונות בטקסטורות. לא פלא שבשנים האחרונות אנו עדים למגמה רצינית של חידוש, שיפוץ ועיצוב פנים בתים 

בצורה בה המטבח נפתח לחדר האוכל ולסלון ואין זה אלא כיוון שהמטבח נהפך למרכז הבית ולמרכזה של העשייה המשפחתית. עם זאת, לא כל אדם יודע להכין מנות גורמה או תפריט מפונפן. לכן, חלק מן הישראלים מעוניינים להימנע מהטרחה של הכנת האוכל (רובינו מזהים את הבישול עם תהליך האורך שעות ארוכות בהן עלינו לבלות במטבח הביתי-רק בשביל לקבל תוצר שיתחסל על ידי בני הבית בפחות מחצי שעה של אכילה). על הצורך הזה בדיוק קמו להם שירותי שפים פרטיים המובילים מגמה בה ניתן להזמין את שירותיהם כבעלי מקצועי שיכינו את המטעמים להנאתכם ולהנאת האורחים שלכם. בשנים האחרונות יש טרנד חדש של הזמנת שפים פרטיים. חלקם באים עד לבית הלקוח וכך זוכים להכרה על עבודתם אל מול הלקוחות כשפים גדולים ומעניינים, המספקים הסברים, ומרשים לקהל לצפות בזמן אמת בעבודתם במטבח וליהנות מחוויה קולינרית עוצרה נשימה ועשירה בטעמים, צבעים ומרקמים.

בארץ, נהוג להזמין את בני המשפחה והחברים לשפע חגים יהודיים הנופלים על ראשינו לצורך סעודת חג מסורתית. זה אפילו דיי מתבקש. ישנם מקרים בהם המארגנים מאסו בהכנת הארוחה בעצמם או שהם פשוט מעוניינים לגוון את הארוחה עם רעיונות ממסעדות או מאולמות ארועים ולשם כך פונים לשף מקצוען כמו השף ארז שטרן. בין אם השף מגיע לבדו או עם צוות מלא. אך ישנם גם שפים שמארחים במקומות משלהם. בין אם אצלם בבית או בלוקיישנים ייחודיים אחרים. חלקם אפילו משתמשים בחללים אלטרנטיביים כמתחמי פופ אפ באופן חד פעמי או למשך מספר ימים בודדים. כל זאת לצורך הכנת מנות ייחודיות וארוחות גורמה נפלאות להנאת האורחים והלקוחות. מתוקף תפקידו, השף אמון גם לדאוג לשירות של מלצרים. לכן, שירותי שף פרטי הנם מעולים לכלל המוזמנים בין אם מדובר בארוחת החג או בכל סעודה נושאית אחרת. אצל השף ארז שטרן, תמצאו הן שף קריאטיבי המבשל בחן רב ובטוב טעם, הן לוקיישן מרהיב ביופיו והן צוות טבחים ומלצרים, כך שבסיום האירוע לא יזדקקו בעלי הבית לנקות ולסדר את ביתם אחרי האירוע ולא את המטבח הביתי. עם השף ארז שטרן תחוו חוויה קולינרית בלתי נשכחת, לשירות מקצועי ומפנק עם לוקיישן מדהים בייחודו. אם הזכרנו קודם את אלמנט הביתיות – אז אצל השף ארז שטרן, אלמט זה ישמר תמיד כמזוהה וכמבדל לעומת שפים אחרים.
סטודיו שף-ארז שטרן מותאם גם לאלה המעוניינים להפתיע את בן או בת הזוג לארוחה רומנטית וגם לאלה הרוצים ליהנות מארוחה עם חברים באווירה אינטימית. כדאי על כן, להערך מבעוד מועד ולהזמין את השף ארז שטרן (המתמחה במנות גורמה מן המטבח הים-תיכוני) לאירועים נפלאים, ערבים לכל חיך ובהתאמה ישירה לאורחים ולקהל המוזמנים. את התפריט תגבשו איתו עוד לפני האירוע. תפריט שהולם את טעמכם האישי ואת זה של קהלכם. לחילופין, רבים מלקוחותיו של השף ארז שטרן משאירים בידיו את ההחלטה כדי ליהנות מסגנונו הקולינרי הייחודי – ולא מצטערים על כך! השף ארז שטרן הינו שף מנוסה ושועל ותיק בתחום האירועים, כל זאת כדי להציע מגוון מנות גדול עם תפריטים מפנקים לבחירה. אך לפני כל דבר, ארז הוא איש של הקשבה, במטרה לדעת מהם צורכי כל לקוח וכל קבוצה ולהטמיע להם תפריט ייחודי ומקורי המותאם לבקשת הלקוח. שאלות נפוצות כדי לבנות תפריט קוהרנטי לכל קבוצה ייתייחס לאוריינטצית התפריט (בשרי/דגים, חלבי/בשרי), כשרות, רגישויות או אלרגיות בקרב קהל המוזמנים, צמחוניות או טבעוניות, רמת חריפות ועוד. כחלק מן השירות, אנו בסטודיו שף-ארז שטרן מציעים לקהל לקוחותינו גם מגוון לחמים וממרחים, שתייה קלה, וכמובן שתייה חמה בסוף הארוחה. וכדי ללוות את הארוחה, אנו תמיד ממליצים על יין ישראלי, כאשר שדירוגו מזמין הצעה לליווי בעזרת יינן או סומלייה מקצועי שיעניק הסברים על מבחר יינות משובחים המתאימים למנות בתפריטי השף. כל זאת כדי להבטיח לכם ערב בלתי נשכח עם אווירה אינטימית, אוכל מעולה וחוויה קולינרית בלתי נשכחת.
לטרנד עיצוב המטבחים הפתוחים ולזה של שפים הפרטיים נכנס רובד נוסף והוא הפופולאריות של תוכניות הבישול. עם המודעות הגוברת של הישראלים לנושא האוכל והרצון ליהנות ממנות גורמה מושקעות ומפתיעות במקוריותן הפך טרנד ההזמנות של שפים פרטיים לנושא חם. כך ניתן למעשה להיחשף לעבודתם של שפים רבים כמו השף ארש שטרן וליהנות מחוויה קולינרית עשירה בטעמים, ריחות ומרקמים. השף יסייע לכם לבחור תפריט עשיר וייחודי בהתאם לאורח החיים שלכם ולפי טעמכם האישי, כך שניתן להרכיב תפריט עם מנות גורמה עם או נטול גלוטן, תפריט כשר, מופחת שומן / מופחת קלוריות / מופחת מלחים וכו'.
רוצים לשמוע עוד? התקשרו עוד היום והזמינו משירותיו של השף ארז שטרן

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.