Pin It

לא תאמינו איך תוכניות הריאלטי הטלויזיוניות בתחום המטבח מיצרות לנו – השפים, פוטנציאל לחשיפה ואפילו יוצרות לנו עבודה...
אתם בטח שואלים איך יכול להיות דבר כזה? מה הקשר בין היותי שף פרטי, לתוכניות ריאלטי? אז תשמעו קטע...לפני זמן מה, התקשרה לקוחה והסבירה כי היא מחפשת לבתה שף שידריך אותה לגבי עבודה עם חומר גלם מסויים.

לא רק זאת אלא שהיא כבר התקבלה לאודישנים של אחת מסדרות הטלויזיה שהמטבח הוא במרכזן. התברר שבתה קונדיטורית אך רוצה להתאמן בטיפול בבשר....
"אני לא יודעת אם הגעתי למקום הנכון!?" ספק אומרת ספק שואלת, מעברו השני של הקו הלקוחה.
בואי ננסה. ספרי לי מה את מחפשת? ספק שאלתי, ספק ניסיתי לברר...
לקוחה: "אני רוצה שתלמד את בתי: איך ומה עושים עם בשר? אתה עושה בכלל סדנאות?" 
אני: "בטח שאני מעביר סדנאות. אבל למה? בתך לא יודעת לבשל בשר?"
לקוחה: "לא, היא קונדיטורית"
אני: "אז למה דווקא עכשיו? ולמה דווקא בשר?"
לקוחה: "הבת שלי הצטרפה לאחת מתוכניות הבישול שיש עכשיו בטלויזיה. היא מחוייבת בהסכם סודיות, אז אני לא יכולה לספר לך על איזה תוכנית ספציפית מדובר. אבל, היא חייבת לשפר את היכולות שלה בתחום הבשר, כי יש להם מטלה שהנושא שלה היא עבודה עם חלקים פנים של בשר. אתה תסלח לי על ההלחצה, אבל אני חייבת לדעת אם אתה זמין היום או מחר? כי הבת שלי חוזרת לתוכנית מחר אחרי הצהריים".
למרות הקושי של התיזמון הלחוץ, עניתי שאני יכול רק ביום המחרת כי מעכשיו לעכשיו-זה בלתי אפשרי (מבחינת המצאי של חומרי הגלם, כיוון שאני חייב לרכוש את המוצרים). סיכמנו על מחיר ולמחרת אכן הגיעה בתה לסדנא מזורזת של כמה שעות בנושא בשר כדי להעשיר את הידע, ההיכרות עם חומר הגלם והיכולות המקצועיות שלה.

אז מעכשיו אתם יכולים להבין כי אני גם נותן "שעורי הכנה" או סדנאות אישיות בתחום הבישול והאפייה למתמודדי תוכניות ראליטי במטבח כגון: מאסטר שף, MKR, משחקי השף או קרב סכינים. אם יש לכם חבר/חברה, בן/בת, הורה או בן-זוג/בת-זוג שזקוקים לתיגבור בתחום ספציפי שהם מודעים לחיסרון שלהם בתחום – אני עוזר בשמחה לכל.

אז נכון שאני לא אלמד אתכם לרקוד בקצב ה"בוגי" (כמו להקת ה-Earth, Wind & Fire). גם אתם רוצים לדעת איך זה עובד? השירות שאני מציע כולל עזרה בבחירת מנה מתוך מגוון אפשרי.
• השתפשפות על חומר גלם מסויים – ע"פ צורך והגדרה מראש.
• תירגול במשחק מול מצלמה ובאימון וורבליות של ההכנה.
• אילוסטרציות של מטבח שוק עם חומרי גלם לבחירה.
• הדרכה על חומרי גלם מסוגים שונים.
• בנייה, עיצוב מנות. צילחות מנות.
• הכנות של חומרי גלם שונים ושילובים והתאמות שונים בין מרכיבים.
• אימון בדרכי עבודה ובישול ושימוש נכון בכלי עבודה.
• וכמובן חשיבה קונספטואלית על מנות.

זו גם ההזדמנות לספר לתוכניות הראליטי הללו (וגם לכם - לקוחותיי) כי גם לי יצא להיות שופט אורח (שופט שטועם את המנות שהמתמודדים מכינים, לכן: אינני אשם כמו בשירם של חיים חפר וסשה ארגוב המבוצע ע"י רביעיית זהו זה) בתוכניות טלויזיה כמוזמן חד פעמי. זוהי חוויה מעניינת כי בסך הכל אוכלים טוב, אבל אם אתם שואלים אותי: הזמן הרב והחזרות של הצילומים, לעיתים ארוכים, מעיקים ומעייפים. אם גם אתם רוצים להיות כמו אסתר ויהונתן שזכו בעונה הראשונה של הוורסיה הישראלית של My Kitchen Rules - התקשרו ישירות אליי לטלפון 050-5852785 להזמנת מקום לשעורי הכנה או לסדנאות אישיות או השאירו פרטיכם כאן.


אם אתם זוכרים את תוכנית הסטירה Yes Minister הבריטית (מתחילת שנות השמונים) אתם יודעים איך השר שהיה כלומניק וחסר אישות (ממש פישפש) "עלה למעלה" - כמו בשירו של חיים חפר (המושר כאן ע"י רביעיית מועדון התאטרון) עד שקפץ ועלה להיות ראש הממשלה...לנו, בסטודיו שף - ארז שטרן ברור שאתם לא רוצים שתחשבו שאתם קופצים מתפקיד לתפקיד ומעמדה זוטרה לזו הגבוהה ביותר אלא על ידי למידה ועבודה קשה תוך התנסות בכל תפקידי הרוחב ובמטלות הכרוכות בתפקידי המטבח.

אז מה עלויות השירות? בשונה מהיותי שף פרטי לאירועים, המתומחר ע"פ כמות המוזמנים, הכנת מועמד או מועמדת לתוכנית ריאלטי עומד על 1,500 ₪ ליום הדרכה/אימון שכזה. רוצים להעניק שובר מתנה שכזה לחבר או חברה, או אחד מבני משפחה לקראת המועמדות שלהם? כאן זה המקום והטלפון הישיר לעשות זאת הוא 050-5852785.

ציון 5 מתוך 5 - הצביעו 1
Thank you for rating this article.