סטודיו שף - ארז שטרן יעשה עבורכם את כל אשר נדרש כדי לבנות לכם תפריט ותפריטים על פי מידתכם וצורכיכם ועל פי מיטב הדברים שאתם אוהבים (כמו בשירה של ג'ולי אנדרוז בסרט צלילי המוסיקה my favorite things). רוצים ללמוד איך זה עובד אצלנו?

 

למרות שאנחנו טוענים שאירוח סובב סביב "פת לחם, צל ומי באר" (לפי שירו של יורם טהרלב ובזמרתם של הדודאים והפרברים)... נייבא עבור לקוחותינו פיטריות כמהין מצרפת ופרמזן איכותי מפארמה שבאיטליה. יש לנו יצרן דים סאם סיניים באיכות מאוד גבוה כאן בארץ (לא חייבים לייבא הכל מחו"ל כאשר בארץ יש לנו עושר גדול כל כך של מרכיבים וחומרי גלם) כדי לגרום לכם להיזכר במומו ההודי שאכלתם בביקורכם האחרון שם. אם יש לכם תקציב ונכונות, נטיס לכם פורצלן מגרמניה וכוסות קריסטל מאוסטריה. הכי חשוב לנו שכל צורך וגחמה גסטרונומית שלכם תבוא על סיפוקה. סטודיו שף ארז שטרן הוא המקום האולטימטיבי לאירועים. בין אם אתם חוגגים אירוע פרטי במסגרת המשפחה והחברים ובין אם אתם מחפשים שירות לעסקים כגון ארגון אירוע חברה או ישיבת הנהלה, סטודיו שף-ארז שטרן הוא המקום בשבילכם. 

לשף ארז היכולת להציע לכם תפריטים משתנים ע"פ צורכיכם, וע"פ צורכיהם של המוזמנים בכל אירוע. אז בין אם אתם צימחונים או טבעוניים, בין אם יש לכם בעלי רגישות לגלוטן או ללקטוז בין המוזמנים - שף ארז שטרן ימצא לכם פיתרון נקודתי לכל צורך ורגישות. דיאטת קלוריות? דיאטת שומנים? תפריט ללא מלח? ללא סוכר? שף ארז ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או צורך.

באתר של השף ארז שטרן תוכלו למצוא מגוון פתרונות קולינריים כמו גם תפרטים שאינם נמצאים בפה ברשימה משמאל. כך, עם תפריטים לחגי ישראל עם תפריט לחגי תשריתפריט לט"ו בשבטארוחת פורים ותפריט לכבוד פסח.

התפריטים בהם אנו אוהבים להתגאות הינם תפריטי הפרסטיז' בינהם תמצאו דוגמא לארוחת סוף השנהארוחה לכבוד שמונה שנות, ארוחת חג ההודייה (ת'נקס גיבינג) וכמובן את תפריט חמין של שבת, חינה בסגנון מרוקאי או שבת חתן,

תפריטים נוספים אחרים: האחד לכבוד סנט וולנטין השני תפריט מן המטבח היווני ותפריטים לאירועים מחתרתיים המתפרסמים מפעם לפעם גם באתר זה.

בנוסף תוכלו להנות גם מתפריטים יותר קלילים כמו תפריט לארוחת בריאות או תפריט הבראנץ' שמתאים להגשה מזנון כמו ארוחת הבוקר, ארוחה עיסקית וכמובן שחשבנו גם על תפריט לכבוד יום העצמאות המתאים לרבים מהחגים והאירועים ולאוהבי הבשר והקרניבורים שבינכם .

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.