Pin It

כל שנה הריטואל חוזר על עצמו ובאמצע חודש דצמבר אנחנו מתחילים לשאול את עצמנו איפה נחגוג את ערב הכריסטמס ואת ערב הסילבסטר? עם שמפניה או קאווה? אם אהוב או אהובה חדשים? אז עכשיו אין מה לדאוג כי בסטודיו שף - ארז שטרן מצאתם את הפיתרון

גם להם תמצאו כאן את כל מה שחשבתם ומעבר. גם שף פרטי, גם מספר אופציות ללוקיישן, גם סביבה נוחה ונעימה, וגם אוכל טעים ומפנק. רוצים לדעת לעוד איזה אירועים מומלץ להזמין שף פרטי כמו ארז שטרן? הקונספט של ארוחת סוף השנה האזרחית דומה לקונספט של ארוחה מחתרתית בה זוגות שלא מכירים אחד את השני (בהכרח) מצטרפים לארוחה של 20-26 מוזמנים סביב שולחן אבירים אחד.

בנתיים תהנו משיריהם של להקת וואם ודין מרטין על כריסטמס וסוף השנה האזרחית.

סוף שנה אזרחית

התנאים הנלווים עלות: אם מדובר בזוג (בהגעה לבית הלקוח) אז עלות מינימום תעמוד על 2,500 ₪. אם מדובר בקבוצות של 20-26 איש העלות תעמוד על 450 ₪ פר אדם. לבוש: סמארט-קז'ואל עד אלגנטי. כמות: עד 26 מוזמנים, ישיבה סביב שולחן אבירים אחד. התכנסות 1930-2000. זמן שהות: ללא הגבלה, אך נע בין 3 עד 5 שעות. תשלום: מלא ומראש של כל הזמנה, באחת מהאפליקציות bit או pay או בהעברה בנקאית. ביטולים: עד שבוע לפני האירוע. מיקום והסברי הגעה יישלחו למזמינים (כיוון שכל פעם נקיים את הארוחה במיקום אחר). אנו מקפידים להתאים את התפריטים שאנו מציעים לכל קבוצה ולקוח בהתאם לשיחה מקדימה.

∗ התפריטים באתר זה מייצגים את יכולתיו של השף ארז שטרן, אך אינם מחייבים אותו לדבוק בתכולתם המלאה

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.