אמנת שירות
סטודיו שף-ארז שטרן הוקם עם נשמה גדולה ("הנשמה שלך" בשירם של המוסדאדס מבילבאו-ספרד) בשנת 2004 והינו השף הפרטי הראשון בישראל שהחל לארח בביתו. ארז שטרן הוא שף מוביל בתחום האירוח האישי והפרטי בישראל. זהו תחום אירוע היוקרה (או אירוח פרימיום) שהלך והתפתח במרוצת השנים. השף ארז שטרן, הוא בוגר בית הספר ע"ש פול בוקוז בליון (מחזור 1999), הנחשב לאחד מחמשת בתי הספר הטובים בעולם לאומנויות המטבח, למלונאות ולאירוח בסגנון הצרפתי (מה שנקרא "אה-לה פרנסז").
בכל מקום, בכל זמן, הסטודיו והשירות שמספק השף ארז שטרן בנויים בהתאמה למגוון רחב של לקוחות. החל מארוחות בוקר מפנקות, ארוחות גורמה יוקרתיות בפרטיות, דרך סדנאות בישול ואפייה, וכלה בהרצאות ושירותיי יעוץ הגזורים ע"פ מידה. לסטודיו שף ארז שטרן מחלקת שירות לקוחות המשלימה את פעילותו של השף ארז שטרן. לסטודיו שף-ארז שטרן היכולת להקים ולבצע אירועים, שעוצבו ונבנו על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר והבלתי מתפשרים ברמתם כמו במסעדות מכוכבות.
אנו מתחייבים להעניק פתרון מקצועי לכל פניה הן בנושאי השירות ובנושאים הקשורים במוצרים שמספק הסטודיו ולתמוך בכל לקוח, עד לסיום האירוע ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח והמוזמנים. כחלק מכך אנו מתחייבים לספק ללקוחותינו כלים שיאפשרו לכם ליהנות מחוויית שירות טובה, ידידותית ונוחה ביותר שקיימות בשוק האירועים הפרטיים וההפקות העיסקיות. זאת ועוד - בסטודיו שף-ארז שטרן, הצבנו בפנינו כמטרה מרכזית, לפעול לטיפוח השירות האיכותי ללקוחותינו באמצעות ערכים מובילים של צוות העובדים והמנהלים המחוייבים לתת ללקוחותינו בכל זמן ועת, את השירות המיטבי מתוך הכרה שלקוחותינו הם-הם, חלון הראווה שלנו. ושגרירים של רצון טוב וניסיון.
סטודיו שף-ארז שטרן – מתחייב להעניק ללקוחותיו שירות מסביב לשעון. בין השאר, מענה לפניות לקוחותינו יינתן בשלוש שפות: עברית, אנגלית וצרפתית. ולהציע לכל לקוח מענה מדויק, אמין, יעיל, במהירות ובמקצועיות.
מכלול שלם של שירותים - כחלק ממגוון הפתרונות שיודע להציע השף ארז שטרן ללקוחותיו, נכללים גם שירות משלוחים של מגשי אירוח ואוכל מוכן. שירותים לתחום המקצועי כגון מתכונאי לבתי קפה ומסעדות המחפשות שירותיי בניית תפריטים. בניית מערך הסעדה לענף המקצועי בתחום ההסעדה והן עיצוב מטבחים בבתים פרטיים וכמובן עיצוב הבית (הום סטיילינג). שף המתלווה לנסיעות לחו"ל כמו גם תיכנון מסעות קולינריים בארץ ולחו"ל. אסטרטגיה זו של מתן פתרונות כוללים הוכיחה את עצמה היטב לאורך השנים ומאפשרת לשף-ארז שטרן להעניק מכלול שלם של שירותים תחת קורת גג אחת (one stop shop) למגוון לקוחותיו.
האיכות והשלמות אליו חותר סטודיו שף - ארז שטרן מותג בעל עבר מפואר ומסורת ארוכת שנים של אירוח, ייצור ואספקת מזון והפקת אירועים פרטיים ועסקיים תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט ועל רמת איכות וחווית שירות גבוהים. החל מהמשעשע חיך הראשון שמיוצר על ידי השף ארז שטרן, וכלה באירוע הפאר והיוקרה של היום, לאורך כל שנות פעילותו. נאמן לתפישת האיכות וערכי השירות של השף ארז שטרן, כל צוות העובדים פועל על פי אותם עקרונות של מצוינות ושלמות כאשר מעל לכל נמצאים תמיד רצונו, צרכיו ושביעות רצונו המלאה של כל לקוח.
שקרים, אינם לחם חוקינו!!! גם לא שקרים קטנים (כמו בשירם של להקת פליטווד-מק) הלקוח ושביעות רצונו - הם הנכסים שלנו, והיכן תמצאו אותם אם לא בלשונית ההמלצות שבאתר. ועל כן, סטודיו שף-ארז שטרן אינו דומה לאף יצרן מזון ולאף שירות קייטרינג אחר. לצד המובילות, הבידול והייחודיות הענפית כמו גם ערכי הליבה שבהם אנו מאמינים (כבוד הדדי, אדיבות, סובלנות, לקיחת אחריות, עשייה בדרך המקצוענית ביותר, נגישות, זמינות ומענה לצורכי כל לקוח וכל קבוצה) ואשר מובילים את פעילותנו. המיקוד האמיתי של צוות הסטודיו הוא בדבר שתמיד היה הכי חשוב לשף ארז שטרן וזה - הלקוח.
בסטודיו שף-ארז שטרן, כל הצוות מאמין כי הקשר הנרקם עם הלקוח (למעשה, החל מהשיחה הראשונית) היא תחילתה של מערכת יחסים חדשה בה אנו מרגישים מחויבות מלאה כלפיו לכל אורך הדרך שבה הוא נעשה חלק מהמשפחה של צוות הסטודיו. רבים מלקוחותינו נכנסים לנו פשוטו כמשמעו לנשמה. לפיכך, שביעות רצון של הלקוח היא ערך עליון בעינינו. ועל כן, נעשה כל מאמץ להיות קשובים לכם בכדי להבין את צורכיכם על מנת להעניק לכם מענה ופתרון הולם וכמובן בזמן. אנו פועלים לשיפור מתמיד באיכות השירות ובשרשרת חווית ההתנסות והקנייה המוענקים ללקוחותינו ולייעול מערך השרות שלנו תוך חיזוק הקשר עם כל לקוח ולקוח. או כמו שחצי אומרים חצי שרים דויד ברוזה ומאיר אריאל בשירם בצהריי יום על התובנה: כל העיניין (סביב המיקוד הפנימי) הוא לשתות משהו קל בלב מדבר, כאשר הפרשנות של השורה היא להשקות את היובש שמסביב (וחוסר שביעות הרצון של המקומי שבז למנטליות המערבית שהכילו על עצמם ומייבאים הזרים/מוזרים - ממרכז הארץ)
אנו מאמינים במוצר איכותי אותו אנו מפיקים כל פעם מחדש לטובת לקוחותינו. כחלק מאותו מוצר איכותי וברמת גימור שאינה מתפשרת אנו שוקדים על שקיפות (לגבי הפעולות והמעשים שלנו) אך תוך דיסקרטיות מלאה השומרת על פרטיותם של לקוחותינו (כמו בשיר של להקת חיל הים על אנשי הדממה), יושרה ואמינות המובילים את לקוחותינו לנאמנות: כי השירות והחוויה שאותם אנו מעניקים ללקוחותינו הם בין הגורמים החשובים אשר יוצרים את הקשר ארוך הטווח. זהו קשר שמפרה ראשית כל אותנו - כנותני וספקי שירות אבל גם את לקוחותינו. קשר זה מוביל את לקוחותינו לרמת שביעות רצון גבוהה ולנאמנות לשירותים השונים אותם אנו מציעים.
כחלק מאמנת השירות שלנו, אנו מתחייבים לשקיפות (שאלות נפוצות - בטוח יכולות לעזור לכם ללמוד אודותינו רבות) והצגת נתונים מלאה אודות עלויות השירות וחישוב גלוי לכל לקוח כנדרש על פי הוראות הדין. לא נשאיר את פניית הלקוח ללא מענה וללא הצעת מחיר רלוונטית. בנוסף, אנו מתחייבים לשמור על פרטיות הלקוח, ומקפידים לשמור גם על סודיותו ועל דיסקרטיות מלאה בהתאם לאתיקה המקצועית של צוות העובדים. אנו מתחייבים ונהנים לכבד את המאפיינים הייחודיים של כל הבאים בשערנו ולכל לקוחותינו.
בסטודיו שף-ארז שטרן, אנו מסוגלים לעזור לכל אירגון לכתוב את אמנת השירות שלו כלפי לקוחותיו. צלצלו 050-5852785 ונעזור לכם לכתוב את אמנת השירות שלכם.
Thank you for rating this article.