Pin It

גם אתם חלמתם תמיד להגיע אל הבית בחזרה מיום העבודה שלכם, להתרווח בספה ולהמתין לשף שיסיים להכין עבורכם את האוכל? לא צריך עוד לחלום! תוכלו גם אתם ליהנות מארוחה משובחת של שף פרטי בכל אירוע ובכל מקום! כי האורחים היחידים במסעדה... זה אתם!

אז במה שונה חווית השירות שקיבלתם בעת אירוח במסעדה לעומת אירוח על ידי שף פרטי? התשובה די פשוטה: אתם האורחים הבלעדיים. שף פרטי לא מכין מנות לסועדים נוספים או לקבוצות אחרות במקביל, אלא רק לכם ולקבוצתכם. מדובר על חוויה יוצאת דופן, ואם עדיין לא חוויתם חוויה שכזו – אנחנו ממליצים לכם להתנסות באחת שכזו, ובמיוחד עם השף – ארז שטרן. יש לכם הזדמנות ליהנות מחוויה קולינארית משובחת וייחודית המבוססת על שילוב של חמשת החושים החל מהשיחת המכירה הראשונית, המשך במראה הראשוני (look & feel) של האתר שלנו והמקום בו אתם מארחים, מן הטעמים והמטעמים, מן המרקמים וצבעוניות של המנות, מהתחכום שברבדים השונים. כיום הבילוי במסעדות הפך להיות בילוי שגרתי למדי עבור לא מעטים, אך ארוחה המיועדת לכם על ידי שף פרטי? אותה אתם צריכים לטעום!

בניית התפריט בהתאם לרצונות שלכם. או איך זה עובד אצלנוכשאתם מגיעים למסעדה, גם אל כזו שהינה מסעדת עילית יוקרתית, עליכם לבחור מנה מתוך המנות המוצעות לכם בתפריט. מנגד, בעת שהשף ארז שטרן רוקח עבורכם את הארוחה, אתם יכולים להציב בפניו את הבקשות המיוחדות שלכם. השף הפרטי בונה עבור האירוע שלכם תפריט ייחודי המבוסס על חומרי הגלם האהובים עליכם ביותר. כך, יהיה ניתן לבנות תפריט של מנה ראשונה, עיקרית וקינוח שכולו מותאם אליכם במאת האחוזים. תוכלו לבחור בין תפריט המשלב בשר, דגים או חלבי-איטלקי, או לדבוק בתפריט ספציפי החביב עליכם המורכב מהחומרים האהובים עליכם במיוחד.

מטבח פתוח – כאטרקציה מרכזית באירוע. כמו כן, בעת שהשף הפרטי יתארח אצלכם בבית או שאתם אצלו, תזכו לראות אותו רוקח את כל המטעמים מולכם! כידוע, בעת שאתם יוצאים למסעדה – ברובן, המטבח אינו חשוף אליכם, כך שמרגע הזמנת המנות, עליכם להמתין. במקרה הזה, ההמתנה הינה חוויה בפני עצמה שלוקחת אתכם למסע קולינארי מרתק. עם שף פרטי...אתם יכולים לצפות בזמן האירוע את שף חותך, קוצץ, מטגן, מבשל ומאדה עבורכם את המטעמים שכבר יוגשו אליכם. זוהי חוויה חד פעמית שגם לכם מגיע לטעום!

לאילו אירועים מתאים שף פרטי? אין זה סוד שהשיא של אירועים סב סביב האוכל. כך שלא משנה אם אתם חוגגים יום הולדת, יום נישואין או אירוע בר או בת מצווה לילדכם: שיא האירוע הוא החוויה הקולינארית שלה מחכים גם אתם וגם האורחים שלכם. גם אם אתם מתכננים עוד פעילויות לפני או אחרי הארוחה, תוכלו לחגוג את הרגעים המאושרים שלכם עם שף פרטי שיפיק עבורכם ארוחה מהחלומות! כך למשל, משפחות החוגגות לבן בר מצווה בכותל או בבית הכנסת (ובבתי הכנסת הרפורמים שבינהם-מקובל אפילו לעשות מספר סבבים של בר מצווה, לאורך יום השבת) כשסיימים עם הטקס משפחות יכולות לבחור בין שתי אופציות: השכירו בית או דירה להשכרה באיזור ירושלים (כדוגמאת דירות דרך אתר airbnb) או פשוט לחזור הביתה, שם יוכל להמתין לכם השף ארז שטרן שיפנק אתכם בארוחה חגיגית לכבוד גיל המצווה של ילדכם. חתונות אינטימיות או מצומצמות מוזמנים (ובתקופת הקורונה - זה קרה הרבה) יכולות להיות בנגזרת של שף פרטי המבשל לאירוע. או אפילו ארוחות רומנטיות זוגיות.

 

מיהו קהל היעד לאירוע עם שף פרטי? כל מי שמחפש לחגוג אירוע משמח (ומבחינתנו, גם גירושין זו סיבה טובה כדי לחגוג, כמו להקת "הכל עובר חביבי" שמבטיחים לרקוד על מדרגות הרבנות) בצורה שונה ואחרת מן המקובל. כל אנשי הפודיז, כלומר: כל אוהבי האוכל, הגרגרנים, ואוהבי החיים היפים. השירות של השף ארז שטרן מתאימים גם לאירועים עיסקיים כל מי שמחפש חוויה אמיתית ומיוחדת. למבוגרים שביננו: אלה שמחפשים קצת show. אלה שדורשים רמה קולינרית גבוה, ומוכנים גם לשלם עליה. לחבר'ה הצעירים (לנערים ולנערות) סביב גילאי 12-13 רובם, כבר למדו להכיר את תרבות האכילה במגוון מסעדות וכיום טעמם מפותח, מה גם שתוכניות הריאלטי בטלויזיה מגרות גם אותם להכנס למטבח ולהתנסות בעצמם בבישול. ארוחה במסעדה יכולה להצטייר בעייניהם כשגרתית, אך סדנא במטבח (שבסופה ארוחה משפחתית או עם חברים) שתינתן להם במתנה מכם ותנוצח על ידי שף פרטי, יכולה להיות עבורם ארוחת יום הולדת מרגשת, מיוחדת ובעיקר: טעימה.

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.