ארוחות עסקיות בישראל הן לעיתים מלכודת פוטנציאלית ללקוח שבא בשערי מסעדות שונות. מנות ראשונות מצומקות לכדי ממדים מיניאטוריים, תפריטים מפתים שמתחילים בעלות של 35-40 ₪ אך מתבררים כמצע להתרחבות כלכלית בהתכוננות לשידרוגים, תוספת וקינוחים שעולים לפעמים כמו כל העסקית (ומגיעים בגודל שצוחק על הלקוח בפרצופו). וזה עוד לפני שניסו לדחוף לחשבון מים בתשלום, לחייב על הלחם ולעשות טובה שבכלל לוקחים הזמנה (כלומר שירות קלוקל). אחרי הכל, מדובר במלצר שנתקע עם משמרת צהריים ואשר ידוע כי מכניסה לו פחות מאשר משמרת ערב.

ובכל זאת, בסטודיו שף – ארז שטרן קמים בבוקר לעבודה (כמאמר שירו של אריק איינשטיין) כדי לאפשר לכם למצוא את המקום האולטימטיבי להיאחז בו כשרוצים לצאת לארוחה עיסקית בשעות הצהריים. עם או בלי אירוע עיסקי שנלווה למאמץ המלחמתי. כאשר מינימום מוזמנים עומד על 20, תמצאו את שירותיו של השף ארז שטרן עם עסקיות משתלמות, נדיבות ובעיקר טעימות. מכיוון שהדרך בעסקים היא תמיד למעלה הבאנו לכם את YAZZ כדי לתזכר אתכם בנושא.

 

השף ארז שטרן מקפיד להיות אי של מצוינות עסקית, ומוכיח שיש קהל לעסקיות אטרקטיביות בכרך הגדול של תל אביב. עם השנים הפך הסטודיו שף-ארז שטרן לאלטרנטיבת צהריים ראויה לקהל שתפריטים עסקיים כבר כל כך שגורים בפיו (הראשונה במחיר העיקרית). הנה תפריט לארוחת צהריים מצויינת המותאמת (אחרי שיחה מקדימה) לשעות הצהריים בסטודיו של השף ארז שטרן.

עיסקיות 

רוצים לדעת מה חשב אמיר קמינר על הארוחה העיסקית של השף ארז שטרן? כנסו ללינק. מלבד זאת תוכלו להעזר בשירותיו של השף ארז שטרן לפריסה בעבודה, או פשוט להעניק שובר מתנה מבית היוצר של השף ארז שטרן עבור עובד מצטיין או קולגה foodie שיוצא לפנסייה.

אין כמו לסיים ארוחה טובה עם ספל קפה טוב ומהביל. כך שאם אתם רוצים ללמוד קצת על תרבות קפה במשרד ואיך לשדרג את חווית העובד במסגרת התעסוקתית - הוספנו כתבה בנושא עבורכם.

התפריטים המופיעים באתר הינם הוכחה ליכולתיו הקולינריים של השף ארז שטרן אך אינם מחייבים את השף בשום צורה. על התפריט עצמו, נערוך איתכם שיחה מקדימה כדי להתאימו בוצורה מקסימלית לצורכיהם של כלל המשתתפים. התקשרו אלינו בטלפון 050-58527585, או השאירו הודעה עם הצורך שלכם כאן למטה ברובריקות למילוי.



ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.