החיים היפים 
אסטטיקה וטוב טעם 
הרחבת קשת ארומתית ודגוסטטיבית 
יצירתיות ויוזמה 

אלו הם רק חלק מהעקרונות שמובילים אותנו ואליהם אנו שואפים בסטודיו שף-ארז שטרן. לשף ארז שטרן ולצוותו תחשב זכות, כבוד ואתגר לענג ולפנק את לקוחותינו כל פעם מחדש. בדיוק כמו שאנחנו מתגאים באמנת השירות שלנו.

 

זאת ועוד ברמה שלא מתפשרת על איכות והנאה צרופה החל מחווית שירות עילאי, נוחיות גישה במיקומים שאנחנו יודעים להציע בבלעדיות, ונוחיות בזמן השהות, עבור דרך יצירת אווירה ועד להשקעה בכל מה שיבול וחומרי הגלם בישראל יכולים להציע. כאן לא תשמעו על שרידות ( כמו בשירה המוכר האהוב I will survive של גלוריה גיינור) וקשיי היומיום.

food beauty 2 החיים בורוד 2 


אחד הביטויים שבהם אנו מאמינים בסטודיו הוא: "המעט – הינו המון" או "המצומצם – הינו הרבה" ("לס איז מור", או: Less is more), ובכך אנו מתמקדים ברצונות וצרכיי לקוחותינו, בחומרי גלם איכותיים ומקומיים, כל זאת על מנת להגיע למצויינות בצלחת ולאירוע המושלם, אבל לא רק.

ריהוט מגניב המשלב ישן וחדש, בדי ריפוד היוצרים טקסטורות ויזואליות ייחודיות וצבעוניות, נוף שובה לב מן המרפסת, מבחר שכיות חמדה ויצירות אומנות שונות המקשטות את הלוקיישנים בהם אנו מתארחים ואליהם אנו מגיעים, הגשה על צלחות פורצלן איכותי או צלחות זכוכית דקורטיביות, מפיות בד, מבחר אפשרויות סכו"ם, כוסות יין עשויות קריסטל, כוסות לו-בול והיי-בול כולם חלק מהרמה, שלה – אתם כלקוחות – מצפים לקבל, ובצדק.

 

קבלו בינתיים את גרייס ג'ונס בשירה של אידית פיאף: החיים בוורוד. ואת גידי גוב ומאור כהן ששרים בעברית "איזה אחלה עולם" (הידוע יותר בביצוע של לואי ארמסטרונג what a wonderful world).

הפשטות שבאיכות מתבטאת בסטודיו גם בערכים המוספים הרבים שאנו מביאים ללקוחותינו. כל זאת כדי להתאים ולהדגיש את הטעמים העזים של ארצנו היפה. איננו מתפשרים על מקור המוצרים וחומרי הגלם בהם אנו משתמשים, את טריותם ועל הכנתם הקפדנית כדי להציג ללקוחותינו מנות מקושטות, דגוסטטטיביות ופרזנטטיביות לצלחות ההגשה.
הן חווית השירות והן חווית הלקוח שאנו מביאים איתנו מבליטות את הייחודיות שלנו על פני מתחרים וקולגות. עם מטרה נעלה זו בראשנו אנו יוצרים אירועים ייחודיים, שקטים, נעימים ומלאי תאוות חיים לשביעות רצונם של כלל לקוחותינו. לא מאמינים למילים גבוהות? בידקו את לשונית ההמלצות שלנו, ותיווכחו. יש לכם אירוע עיסקי חשוב במשרד או אירוע משפחתי חשוב ואינטימי בבית ואתם צריכים אוכל מוכן? רוצים לראות את מגשי האירוח שלנו? היכנסו לחנות המשלוחים שלנו, או את לשונית המתארת את מגוון הפתרונות הקולינריים שהשף ארז שטרן יודע לנפק ולהציע.

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.