השקות מוצר ותערוכות מחייבות ארגון ועבודה בתוך מסגרות הן מצד הלקוח המזמין והן מצד ספקי השירות השונים ובינהם: השף – ארז שטרן. מרכיב הגמישות בה מאופיין השף, מאפשר לכל הנהלת חברה או לבעלים שקט נפשי בתכנון אירועי השקה או תערוכות למינהן.
אנו מאמינים כי כל חברה בעלת חזון שיווקי, המחזיקה במגוון מוצרים או שירותים מבינה את חשיבותם של בנייה וייצור מערכת יחסים חיובית ובונה עם לקוחותיה ועם ספקים גם יחד, ובגיבוי של צוות העובדים בפירמה. כך למעשה מפתחים את חווית השירות (סדנא שהשף ארז שטרן בעצמו פיתח ומוביל) בחברתכם. גודל המיקומים ויופיים של הלוקיישנים איתם עובד השף - ארז שטרן, האינטימיות שהם מייצרים והמקצועיות של צוות השירות (המחוייבים באמנת השירות שלנו) – עוזרים לכם לנהל את יום ההשקה או את התערוכה בסדר מופתי, מתוך ארגון נכון, ובכיף גדול. רוצים לראות איך נראת השקה של קולקצייה חדשה מבית הלגה עיצובים? הביטו בסרטון המצורף. שווה, שווה... הן לעין והן לחיך!

ואם כבר דיברנו על השקות וקולקציית לבוש, אין כמו שירו ההיטולי והעוקצני של דן אלמגור (בביצוע קבוצת זרקאור) על מעיל ומעילה.

 

תכנית שיווקית של חברות וארגונים נבחנת בשני נתיבים מקבילים - שמירה על הקיים (שימור) ופיתוח תחומים חדשים (צמיחה). תחומים חדשים יכולים להיות שירות או מוצר חדש, אך גם פניה עם מוצר קיים לקהל חדש או שיפור של מוצר קיים. התכנית השיווקית היא כלי להגשמת מטרות הארגון, והיא מורכבת ממגוון פעילויות השיווק אותן יש לנקוט על מנת להגיע ליעדים ספציפיים הנגזרים ממטרות אלה.
בסטודיו שף-ארז שטרן נעזור לכם להתייחס מתוך סינכרון לכל פעילות ולתקצב אותה, הן מבחינה כספית והן מבחינת משאבי ארגון נוספים  כמו כוח אדם ומלאי.
סטודיו שף-ארז שטרן ערוך לכל הפעילויות השיווקיות הבאות:
• השקות - שיווק גרילה, פירוט השקות מתוכננות של מוצרים או שירותים חדשים או משופרים.

• פעילויות קידום מכירות - של מוצרים ושירותים חדשים או לתמיכה במבחר הקיים.

• פרסום - תדמיתי, מכירתי או מוצרי, תוך התייחסות למדיה ולעיתוי הפרסום.

אירועים עיסקיים - אירועים תדמיתיים, אירועי מכירה, אירועים פנים ארגוניים (הדרכות, חגיגות וכו').

• פעילות מקומית - כנקודת מכירה, פעילות שטח, מציתי שיתופי פעולה, ועוד.

מבט מעמיק על התכנית שפרסתם, יאפשר לנו לגלות שגיאות בתכנון ולדאוג לפתרונן, וכמובן לתכנן באופן שנתי את היקפי התקציבים והמשאבים הארגוניים הדרושים. שיתוף גורמים נוספים בארגון בשלב זה, יאפשר איתור מוקדם של 'צוווארי בקבוק' בביצוע התכנית, ולטפל בהם מבעוד מועד. מעבר לכך, שיתוף המחלקות האחרות בארגון בשלב זה ייצור אצל בעלי התפקידים הרלוונטיים מחויבות להצלחת התכנית וירתום אותם לביצוע. הנה כמה דוגמאות אופייניות שניתן לאתר בשלב זה.
לא לעבוד על ריק - יש להתאים בין הפרסום לבין התפעול, כדי לא 'לבזבז' זמן פירסום יקר בשעה שהסחורה לא זמינה בכל נקודות המכירה.
סקופ - העיתונים אוהבים להיות ראשונים לספר וימעיטו בפרסום חדשות האתמול. לכן, פעילות יח"צ צריכה להקדים את מסע הפרסום.
הכל מתחיל מבפנים - ולא רק בהקשר ה'רוחני'. לפני השיווק כלפי חוץ (אל קהלי היעד), יש לשווק את עצמנו קודם פנימה, אל העובדים. גאוות היחידה של העובדים היא נכס שמתורגם במהירות להכנסות ולמכירה.
ההסתכלות שלנו בסטודיו שף-ארז שטרן היא הסתכלות הוליסטית, ובכך אנו דואגים לכל פירמה איתה אנו עובדים. עיסקי השקות המוצר והתערוכות הן כלים שיווקיים כבדי משקל ואנו לוקחים אותם ברצינות, במקצועיות ומתוך בניית אמון עם לקוחותינו.
בסטודיו - ארז שטרן, תמצאו שירותים נוספים לעסקים וחברות, בין השאר תוכלו להשתמש בשירותיו של השף ארז שטרן לצורך אירועים פרטיים כמו גם לכנסים וישיבות הנהלה, לארוחה עיסקיות או כאירוע גיבוש וכמובן שירותי יעוץ בתחומים רבים בענף המזון והמשקאות. צוות הסטודיו ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או צורך. ואין כמו תוכניות טלוויזיה לילדים (כמו שיר הפתיחה של רחוב סומסום) כדי להמחיש לנו איך חשיבה והדרכה בגיל צעיר יכולים להפוך כל אחד מאיתנו לכח מוביל בחברה וקהילה בה אנו חיים.


 

בינתיים, קחו את הזמן. הישענו אחורה. אנו מזמינים אתכם להנות מנעימת הג'אז של בן וובסטר-"זה הכל".

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.