Pin It

בסטודיו שף-ארז שטרן אוהבים את הנשים והגברים שהגיעו לגיל השלישי. אתם בטח שואלים מדוע אנחנו אוהבים את הקהל הזה? והתשובה שלנו דיי פשוטה: כיוון שזה קהל יציב כלכלית, כיוון שהילדים שלהם כבר גדולים ויצאו מהבית. לחלק מהילדים כבר יש נכדים (ואולי גם הם כבר יצאו מבית הוריהם) ויש להם מספיק זמן פנוי להנות מכל מה שהחיים והעולם יכולים להציע. ובמיוחד כיוון שזהו קהל שאוהב לחגוג עם כל ענפי המשפחה את האירועים הקטנים. אלה שלהם ואלה של הקרובים להם.


ברור שגם איכות חייהם של בני הגיל השלישי עלתה, הן בזכות ההכרה והתודעה הגבוהים בנושא, והן בזכות הטכנולוגיה והרפואה המתקדמת. מה שמוביל רבים בני גיל הזהב להישאר פעילים פיזית וחברתית בכל מקום.
בזכות כך, עולה גם מספר חתונות הזהב כל הזמן. ואהבה – (אולי אפילו חלקכם ירימו גבה), פורחת גם בגיל שכזה. בסטודיו שף - ארז שטרן, אנחנו אפילו מכירים זוגות, שהגיעו ומצאו אהבה שניה שאף עזרה להם להיזכר בדברים הקטנים והיפים של החיים: חגיגות ימי הולדת משפחתיים וימי נישואין עגולים ומכובדים.

איך בוחרים אולם אירועים שמתאים לקהל שכזה? בסטודיו שף-ארז שטרן מציעים את המקום האידיאלי לאירוע לקהל שכזה למרות שיש מי שעשוי לחשוב שזה משימה קשה. חשוב ביותר שהמקום יהיה בדיוק לטעמם האישי, יהיה נוח ומהנה לאורחים שלכם וגם יהיה נגיש. לכן סטודיו שף – ארז שטרן כל כך מתאים לרובד זה של לקוחות. בעיקר בגלל הרוגע שהסטודיו משרה וכמובן בזכות האוירה והעיצוב שבסטודיו.
בלי קשר למצב הכלכלי המדשדש במקומותינו – אין סיבה לקפוץ מעל הפופיק כשמדובר באירוע יחידני. אפשר וצריך לחסוך במקומות הנכונים ולהתפנק במקומות היותר חשובים. בסטודיו שף – ארז שטרן אפשר לקיים אירוע מוצלח, יוקרתי ואיכותי בלי לחרוג מהתקציב וחלילה לא להיכנס להוצאות שגדולות עליכם. בין אם זה אירוע של יומולדת בהגיעכם לגבורות, חידוש הזוגיות, מסיבת ריקודים עם חברים לכבוד 50 שנות נישואין (חתונת זהב) או בראנץ' לכבוד חתונת יהלום (60 שנות). אנחנו, בסטודיו שף – ארז שטרן נתאים לכם אתהתפריט לתקציב ולאירוע המושלם.
בגדול, תחום האירועים בישראל מאפשר דווקא בימות החורף לעשות אירוע שנותן אווירה רומנטית וחמימה ומאפשר לאנשים לצאת מאיזור הנוחות של התכנסות פנימה לבית, תוך הפקת אירוע מהנה וייחודי, דווקא במקום שמשרה אוירה ביתית ונעימה כמו הסטודיו שלנו.

כעיר ללא הפסקה, תל אביב היא הליבה החברתית, הכלכלית והתרבותית של ישראל – כזו שמציעה שפע של מקומות לאירוח ואירועים במרכז העניינים. סטודיו שף – ארז שטרן...הוא בין אותם מקומות ייחודיים שתמצאו בעיר שפועמת חזק, מסביב לשעון, בכל ימות השבוע. סטודיו שף – ארז שטרן הוא המקום האידיאלי, אם כך לעריכת אירוע לקהל של הגיל השלישי ומשפחותיהם. בנגישות התחבורתית, בנוף הפתוח, בקירבה ליפו, לים ולחופים. סטודיו שף – ארז שטרן יכול גם לשמש אתכם כלוקיישן מושלם לצילומים שלפני החתונה, לבילוי המשפחתי ביום שלפני החתונה וגם ליום שאחרי. אז בין אם מדובר ביום הולדת בגיל השלישי, חתונה קטנה או כל אירוע אחר – נדאג תמיד להתאים לצרכים שלכם עם מקום המושלם לאירוע.

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.