יש טענה ששמונים אחוז מהעסקות המוצלחות בעולם נחתמות על מפיות במסעדות כחלק מאירוע עיסקי או ארוחה עיסקית.

הנה לכם שני סרטונים אודות ארוחה עיסקית ואיך מנהלים אחת כזו באפקטיביות.

 

מאחר ששני הצדדים הנושאים ונותנים מעוניינים ליצור אינטימיות וקירבה הדדית, במטרה להכיר זה את זה מהמקום הכי אותנטי, אין כמו מסעדה משובחת או שף פרטי כדי לתת את התפאורה המתאימה לסצינה. ולמה אנחנו מחפשים את המקום הכי אותנטי הזה? משתי סיבות עיקריות: ראשית, הרצון שלנו להכיר את האחר (ובמידה מסוימת להבהיר לעצמנו שאנחנו דנים עם אדם הגון, ישר ואמין) ולהיזון הדדי (לתת גם לצד שמנגד להכיר את הצדדים היפים שבנו). ושנית, לוודא שהאדם שאיתו אנו עושים עסקים הוא אדם כלבבנו, כי בסופו של דבר עסקים עושים עם אנשים.

ככלל, בדרך לחתימת עסקה, הסכם או חוזה, כל צד חושש שהוא מחמיץ איזה שהוא מסר אינטואיטיבי או אינפורמציה כבדת משקל שיכולים להשפיע על תהליך קבלת ההחלטות שלו. לרוב, משרד מעוצב, קר ופונקציונאלי יסגיר חלק מן האינפורמציה שהוא אינו מעוניין להעביר לצד השני. ככל שהעסקה שמנה יותר, היא דורשת פרמטרים אינטואיטיביים שאכילה משותפת בארוחה עסקית, יכולה לאפשר.

"בנושא זה, לא פעם ולא פעמיים, מספרים לי לקוחותיי" אומר השף הפרטי ארז שטרן "שהם מעונינים להיפגש ולסגור עסקה עם לקוח או ספק במקום שקט וניטרלי, כדי להפחית את הרעש וההמולה הקיימים בכל משרד או במקומות ציבוריים, וכמובן למנף את השקט והאינטימיות ביניהם". עוד מוסיף השף ארז, כי ברוב המקרים של סגירת עסקאות יש נטייה מצד כל הנוגעים בדבר לכבות מכשירים סלולריים ולהיות נוכחים במאת האחוזים עם הלקוח או הקולגה ולכן הם גם בוחרים שף לאירועים עיסקיים.

אוכל מספק את הצורך הקיומי, הבסיסי, ומבטא בהרבה מובנים את ההתייחסות שלנו אל עצמנו ואל הסביבה. במהלך הארוחה אנחנו יכולים לגלות את טבעו האמיתי של האדם באופן שבו הוא אוחז בסכין ובמזלג, התדירות שבה הוא תוחב את המזון לפיו, בבחירתו הקולינרית, בקבלת ההחלטות מול התפריט, בבחירת כמויות המזון, באופן שבו הוא מתבונן בצלחות של אחרים ובסדר העדיפויות שלו (למשל קינוח על פני בשר).

לכן, בסטודיו שף - ארז שטרן אנו מציעים לבעלי עסקים לוקיישן לסגירת עיסקאות, לישיבות הנהלה ודירקטוריון בהן מצופ לשקט, לאינטימיות, לפרטיות ולדיסקרטיות מלאים.

התקשרו אלנו והקדימו לשריין לעצמכם מקום.

 

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.