איך אנחנו, בסטודיו שף – ארז שטרן יודעים שאירוע שאנו עורכים, הופך להצלחה?

ראשית, יש לנו חזון בו אנו מאמינים וקוד אתי המקביל לעקרונות מוסר.

שנית, חוכמת ההמונים ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות (כמו הפייסבוק ובאתר טריפ אדוויזור) ואת שיקול הדעת של הקהל הרחב שיודע להעריך את מה שאנחנו בסטודיו שף-ארז שטרן מציעים, ויודעים לספק. ומה שאנחנו מספקים לכלל לקוחותינו הינו שירות חוויתי מן המעלה העליונה.

שלישית, אנחנו חווים את המבט הנדהם של האורחים ברגע פתיחת הדלת. זהו הרגע שבו הם קולטים את הדיסונאנס בין הבחוץ לפנים עם עיצוב השולחן, השקט, על כל שכיות החמדה שבו.

• קריאות ההתפעלות והפירגונים שנשמעים כבר עם ההסתכלות סביב והמראה הראשוני של הלוקיישן בו אנחנו מארחים.

• קולות ההתלהבות החל מהביס הראשון ("אוי...כמה טעים") של התפריטים מהמטבח המודרניסטי.

• הירידה לפרטים הקטנים והחשובים במידע ומודיעין שאנו מלקטים ואוספים אודות לקוחותינו כדי להגיע להכרות מעמיקה של רצונותיהם וצורכיהם הקולינריים ושל האורחים שיגיעו לאירוע.

• אין לנו את תחושת החשיבות העצמית, אלא את הרצון הטהור לרצות את לקוחותינו. תחושת ההצלחה שעולה מהנאת האורחים והמוזמנים, ומהאווירה שנוסכת עליהם תחושה של רוגע ושלווה בשילוב עם האנשים, המכרים והקרובים לכם ביותר.

למחרת האירוע ולפעמים כבר בדרך הביתה (באוטו) הטלפונים למארחים: "היה פשוט וואו, תודה". בשביל הרגעים האלו בדיוק הקמנו את סטודיו שף – ארז שטרן.
אירועים כמו שלכם שמתקיימים אצלנו ואיתנו, כבר לא חייבים להיות מנופחים ומלאי שאו-אוף, וכבר אפשר להגיש מעדני שף ומגשי אירוח מלאי כל טוב, מבלי להסתבך עם בישולים, הפקות מורכבות, ושאר טרדות וקשיים. נשמח לספר לכם עוד על האירועים הקטנים והמוצלחים שלנו וגם לשמוע מכם על האירוע שלכם. ביחד, נוכל לחשוב יחדיו כיצד הופכים את האירוע המיוחד והאישי שלכם לכדי הצלחה שתיזכר לאורך זמן.

 

אנחנו יודעים את ערכנו, בדיוק כמו ליונל ריצ'י - גם אנחנו יודעים לרקוד על התקרה - אם צריך בשבילכם. איך אנחנו יודעים? לפי כל ההמלצות שבאייקון פה למטה באתר.

מה הוא סטודיו שף? ומי זה ארז שטרן? לצורך התאמת תפריט לאירוע שלכם התקשרו 050-5852785 או השאירו פרטים, פה ברובריקות למטה (או בכותרת מעלה).

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.