Pin It

אזרת סוף סוף מספיק אומץ להזמין אותה לדייט והיא הסכימה לצאת איתך? קודם כל, כל הכבוד על היוזמה והתושייה, כולנו יודעים שזה לא פשוט לדבר עם הבחורה שאתה מאוהב בה בסתר. אבל עכשיו מתחילה העבודה האמתית של מה תלבש?, איך תסדר את השיער? באיזה אפטרשייב תשתמש? לאן תיקח אותה לדייט? האם תשלם על כל הדייט או שתיתן לה לשלם חצי?

אלו הן שאלות חשובות שעל כל ג’נטלמן אמיתי לשאול את עצמו לפני שהוא יוצא לדייט עם בחירת ליבו.

 

אם תעקבו אחרי מסלול הלבנים הצהבות (כמו ג'ודי גארלנד בסרט בו כיכבה: הקוסם מארץ עוץ) או אם תרצו אחרי ההמלצות שלנו - אנחנו מבטיחים לכם הצלחה בכל אשר תלכו, אך בשונה משירו של סטראומה ("כולם אותו דבר בפגישה" - רנדה-וו - דייט אם תרצו) באנו לעזור לכם: הגברים שבנינו, עם רשימה של דברים שרק ג’נטלמן אמיתי עושה בדייט:

תמיד תהיה ג’נטלמן: למרות שכל תחום הדייטינג השתנה לא מעט במשך השנים, הדבר היחיד שלא השתנה בכלל, הוא הרצון של כל אישה שהגבר שייצא איתה יהיה ג’נטלמן אמיתי (כמו בשיר של אנדראה קארול על הדייט שלה עם פרנקי).

למרות שהשפה הצרפתית נחשבת כשפת האהבה, ולמרות שבתרבות הצרפתית גסטרונומיה עילית נחשבת כאחד המסלולים לרכוש את ליבו/ליבה של בן/בת הזוג, אנחנו דווקא לא ממליצים שתיקח אותה בדייט הראשון לארוחת ערב כבדה במסעדת שף צרפתית . פשוט כי זה מאוד מחייב ובמידה והדייט בסופו של דבר לא מוצלח, מאוד קשה להתחמק בקלילות מארוחה במסעדה. לכן, עדיף בדייט הראשון לקחת אותה למקום בו היא תרגיש בנוח, ולא מחויבת יותר מידי. מומלץ לקחת אותה לבר נחמד, במיוחד כשהאלכוהול עוזר לשני הצדדים להשתחרר במצב כה מלחיץ כמו דייט. לחילופין נמליץ לכם לשריין איזה ספסל עץ בפינה רומנטית בפארק הקרוב לביתכם (עדיף אפילו מוצל מפני השמש), או על מחצלת אל מול השקיעה בחוף הים. כאשר על התרכובת תוכלו להתייעץ עם השף ארז שטרן ואולי להרכיב מגש אירוח לבראנץ' בסגנון ספרדי המותאם לפיקניק - או לחילופין לחלוק מגש אפטרנון תה כפתרון לשעות אחרי הצהריים. ובכלל לשף ארז שטרן יש מבחר של פתרונות קולינריים שיעזרו לכם לבלוע את הגלולה בצורה אפקטיבית, טעימה ונוחה כמו גם קלילה לכל כיס.

תחמיא לה אבל אל תחמיא לה יותר מידי כי זה עלול להצטייר כקצת קריפי. אבל כן תחמיא לה על איך שהיא נראית דבר ראשון כשאתה רואה אותה. אין צורך להיכנס לפרטים של ״איזו שמלה יפה״ או״ איזו תסרוקת מהממת״, אבל כן להחמיא לה על המראה שלה באופן כללי. בנוסף, זה תמיד יקנה לך עוד כמה נקודות זכות אם תהיה גם נחמד לאנשים שסביבכם במהלך הדייט על מנת להראות את האישיות החברותית שלך.

תשקיע בלבוש שלך אל תזרוק על עצמך את הדבר הראשון שאתה רואה בבית. תשקיע בלבוש ותראה לה גם שהשקעת, כי זה היה חשוב לך. מצד שני, אל תלבש משהו שלא נוח לך בו, כי סתם לא תרגיש בנוח כל הערב. נוח ויפה, זה החוק, תיצמד אליו ותהיה בסדר. במידה ואין לך כאלה בגדים, לך לקנות, אין פה מקום לתירוצים.

נימוסים נימוסים אנחנו לא אומרים לך להיות מיושן ולקוד קידה בכל פעם שהיא קמה מהכיסא, אבל אתה כן יכול להציע לה כיסא כשאתם מתיישבים לראשונה, לפתוח לה את הדלת לרכב או לבר ולתת לה להרגיש שאתה מכבד ומעריך אותה, בכל רגע שרק תוכל. תתחשב בה ותדאג לנוחות ולהנאה שלה ומובטח לך דייט חלומי כי נשים אוהבות את הג'סטות הקטנות שמראות על הכבוד שאתה-כגבר, רוכש להן.

תנשק אותה ראשון אם הדייט הולך לכיוון טוב ואתה מרגיש שיש ביניכם חיבור, אל תתבייש לנשק אותה בסוף הדייט. הרבה פעמים לגברים לא נעים ולכן הם נמנעים מלעשות זאת אחרי הדייט הראשון, אבל בפועל, אם באמת היה ביניכם מוצלח, היא כנראה מצפה לזה ואם לא תעמוד במשימה יש סיכוי גדול שהיא תחזור הביתה מאוכזבת. כמובן שלעשות את זה רק אם היה דייט מוצלח!

אל תנסה לשכב איתה בסוף הדייט הראשון ולמרות מה שאמרנו בסעיף הקודם, גם אם היה לכם דייט ראשון מוצלח במיוחד, תנסה לא לכוון לסקס כל כך מהר, במיוחד אם נראה לך שיכול להתפתח ביניכם קשר רציני. מחקרים מראים שלאנשים שעושים סקס בדייט הראשון יש פחות סיכוי לפתח מערכת יחסים רצינית בהמשך הדרך, ולמרות שבכל כלל יש גם יוצא מן הכלל, אנחנו ממליצים לך לחכות עם זה קצת, לפחות עד לדייט השלישי.

שים את הפלאפון שלך על השקט אין דבר יותר מרגיז מבחור שיושב עם מישהי בדייט ומתחיל להסתכל בפלאפון שלו ולשלוח הודעות, ובחור שעונה לשיחה באמצע הדייט? בכלל הלך עליו. תשכח מכל עיסוקיך היומיים וסגור את הסלולרי, גם אם אתה יועץ ראש הממשלה לתקשורת! המלצה שלנו: נסה לא להוציא אותו מהכיס במשך כל הערב. אם אתה יודע שיש לך משהו דחוף לטפל בו, ספר לה על זה בהתחלה כדי שהיא לא תהיה מופתעת מהתנהגותך הלא מנומסת, וגם אז - אל תאריך בשיחה.

תתעניין בה ותשאל אותה שאלות. כמי שליווה עשרות זוגות בהצעות נישואין ובארוחות רומנטיות, השף ארז שטרן מכיר גברים שמאוהבים בעיקר בעצמם ויכולים לדבר בלי סוף במשך כל הדייט, לספר את סיפור חייהם ולדבר על כמה הם מוצלחים. אל תהיה הגבר הזה! במקום זאת, תתעניין בבחורה שאיתך. תשאל אותה שאלות ותיתן לה להרגיש מיוחדת, כי ככה ג’נטלמן אמיתי מתנהג.

שים דגש מיוחד על היגיינה אישית אנחנו יודעים שהזקנים הם כרגע בשיא האופנה, אבל אולי לכבוד הדייט שווה לך לשקול לקצץ? תדאג לשים דאודורנט איכותי ואפטרשייב או בושם משכרים, אין דבר שאישה אוהבת יותר מגבר שמריח טוב. בנוסף, במידה ומדובר בדייט השלישי ואתה יודע שהיא עלולה להגיע אליך בסוף הערב, תדאג לנקות את הבית לפני, להחליף מצעים ובאופן כללי, לא להיראות כמו שלוך.
הסוד להרשים בחורה בדייט הראשון הוא להיות ג’נטלמן אמיתי, כי לא חשוב כמה נשים אומרות שהן רוצות את הבחור הרע, בסופו של דבר, הן רוצות גבר שיתייחס אליהן יפה וייתן להן להרגיש מלכות ומיוחדות. כמובן כמו בכל דבר, גם פה אין צורך להגזים, אבל כן חשוב לעמוד בסטנדרטים המינימליים האלו, במיוחד אם אתם גם רוצים שיהיה לדייט שלכם המשכיות ותוצאות.
ואם כבר אתם רוצים להיות ג’נטלמנים אמיתיים, למה שלא תפנקו את עצמכם ואת הדייט שלכם בשתי אפשרויות מושקעות?
הראשונה והקלילה מבינהן, ארגנו כמה מגשי אירוח בסגנון פיקניק מחנות המשלוחים של השף ארז שטרן, מתוך המבחר הרחב הקיים באתר ולכו לחוף הים או לפארק הקרוב (כפי שהצענו למעלה). זה יכול להיות ערכת אפטרנון תה, או סתם מגש גבינות עם ענבים וקרקרים או מגש בשרים ונקניקים עם חרדל ופאטה כבדים.
השנייה אולי יקרה יותר ומתאימה אולי לשלב מתקדם במערכת היחסים שלכם (הצעת נישואין?) ויכולה אפילו להגיע לכדי סכומים של 2,500 ₪. גם פה מדובר על ארוחת גורמה רומנטית עם שף פרטי מבית סטודיו שף-ארז שטרן.

וקצת הומור לא יזיק לנו בעת ההחלטה על בחירת ליבנו (כאן בסרטון על איך זה כשיש לך חברה ממוצא רוסי).

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.