Pin It

זה כבר חוק ידוע שבאינסטגרם, הכל נראה נוצץ, מתוקתק, מסנוור, כאילו כולם מסביבנו יודעים לחיות את ה-Dolce Vita ולא מתביישים להראות את זה. אבל איך לוקחים את החיים הטובים האלה מחוץ לאפליקציה?

הנה כמה דרכים להרגיש נפלא גם אם לא תעלו אותם לסטורי או ל-reels: 

ראשית, מצאו לכם מקומות קבועים לאכול או לשתות בהם ודאגו שהעובדים והמלצרים יכירו אתכם. תמיד חייכו כשאתם מגיעים ושאלו את המלצר או הבריסטה לשמו כדי לייצר תחושת קרבה ולעודד אותם להתעניין בכם בחזרה, וכמובן שימו לב שאתם מגיעים בתדירות מספיק גדולה כדי שלא יוכלו לשכוח אתכם. ואם זה לא ברור מספיק – טיפ של 15% ומעלה הוא חובה אם השירות היה טוב. מה זה נותן לכם? את הקפה שאתם הכי אוהבים מוגש עם חיוך ושירות טוב.

2. התחילו את היום באימון הכושר המועדף עליכם במיוחד (הרשת מלאה בסרטוני אימון כמו זה למעלה). לאחריו, פנקו את עצמכם בארוחת בוקר שווה (זה יכול להתלוות לנעימה מוסיקלית כמו זו של יוני רכטר). כן, גם ארוחה של אחרי אימון יכולה להיות שווה. ביצת עין, לחם דגנים קלוי קלות, חמאה, וסלט קטן ליד מתובל עם שמן זית ולימון. הגוף שלכם יכיר לכם תודה על כך ויפרגן באנרגיה ובתחושת הישג.

3. לבשו פריטים ייחודיים שמושכים את העין (רק אחד בכל אאוטפיט כמובן). זה מייצר עניין ומוביל לתגובות רבות מהסביבה, שכמובן יגיעו רק אם תשימו כבר את האזניות בתיק כשאתם הולכים ברחוב. יש משהו מרומם בתחושה שמישהו אחר חומד פריט שלכם מספיק בכדי לציין זאת בפניכם ואם אתם רוצים לבנות את עצמכם בתחום העיצוב, הביוטי והסטיילינג אתם חייבים למתג את עצמכם בכל מקום שאתם הולכים אליו.

4. שבו עם חבר בים, על הבר או במרפסת אחרי העבודה, אם יש לכם זווית טובה, אולי תרוויחו איזו שקיעה על הדרך, ותפתחו לעצמכם איזה שני בקבוקי בירה קרים (כמו המומחה לבירה כאן בסרטון של אפיקוריוס המבחין בטעימה עיוורת, בין בירה זולה לבירה איכותית), או בקבוק יין שאתם אוהבים במיוחד, כדי לתת את הכבוד הראוי ליום שהסתיים. האפקט המרענן הזה של ה-טססססס משחרר גלי רוגע בכל הגוף וגם אנחת הרווחה שהנה, נגמר היום, אבל הוא נגמר בטוב. אם אתם זקוקים ללבד שלכם אחרי יום עמוס מדי, זה לגמרי תופס גם לבד, רק אל תשכחו – צריכת אלכוהול ברמה עדינה - עושה את כל ההבדל.

5. במידה ואתם אוהבים לצאת למסעדות (החיים בוורוד... כבר אמרנו, לא?!) אז מייקל בובלה ישיר לכם את la vie en rose, במקביל בקשו לדעת מה יש בתפריט המיוחדים. לרוב מדובר במנות המבוססות על חומרי גלם עונתיים וטריים, וזו הסיבה לכך שאינם נכנסים לתפריט הקבוע, ומהסיבה הזו מסעדות רבות גם מרשות לעצמן להתפרע בו יותר. אז מה אם המנה המיוחדת עולה יותר? צריך אומץ להזמין משהו לא מוכר ויצירתי שלא הרבה טעמו ממנו. חוץ מזה – במנות המיוחדות נוטים להשקיע יותר גם מבחינת הנראות, ושובל האנשים שיתלחששו מה יש לכם בצלחת ויביטו בקנאה במנה בזמן שהמלצר עובר עם המנה שלכם ברחבי המסעדה. זה משהו ששווה את הכמה שקלים אקסטרה.

6. קנו או הזמינו את הפריט או השירות שאתם חושבים עליו כבר חודשים (גם שירות של שף פרטי לארוחה או לאירוע המושלם - יכול לבוא בחשבון) יש סיבה שאתם לא מפסיקים לחשוב עליו, והסיבה היא שהוא צריך להיות שלכם או שתחוו אותו במלוא העוצמה (עוד על חווית שירות בכתבה המצורפת). בכל פעם שתשתמשו בו תרגישו כזו התרוממות רוח, שגם העובדה שהוא הרבה מעבר לתקציב שלכם לא תצליח לקלקל. זה תקף גם לתספורת הזאת שראיתם באינסטגרם ואתם רוצים גם. מישהו חכם אמר פעם שעדיף למות עני אבל עשיר בחוויות, הנעליים האלה כבר יוליכו אתכם לחוויות מעניינות.

7. קחו לעצמכם חופש מהחיים לחודש ותחיו אותו כמו מלכים (החיים היפים). שבו בבתי הקפה שתמיד רציתם ולא הספקתם, בקרו את הדוכנים האהובים עליכם בשוק בנחת, סבלטו את החדר או הדירה שלכם ותזמינו לעצמכם את המלון הכי מפנק ביעד הכי נחשק. חודש בברלין (לדוגמא) יאפשר לכם לחיות טוב ולהוציא על זה רק קצת יותר מאשר חודש בשגרה ואם יש לכם אפשרות לעבוד מהבית תוכלו לעשות את זה גם משם, רק מול נוף שונה.

8. ואחרון חביב וחשוב, הקיפו את עצמכם בחברים מרימים. כאלה שיודעים לפרגן ולהגיד מילה טובה כשצריך ותשכחו מהחברים הממורמרים.

 

ציון 5 מתוך 5 - הצביעו 1
Thank you for rating this article.