Pin It

מתכננים לעבור דירה? מוכרים את הבית של הסבתא שקיבלתם בירושה (זה שאינו בית מגוריכם)? הנכס שלכם במקרה עומד על המדף זמן רב ואינו מושך קונים פוטנציאלים? השף ארז שטרן  מעריך בצניעות, כי הסיבה לכך נעוצה בנראות שלו או למעשה בחוסר האטרקטיביות העיצובית ובחוסר האסטטיקה שלו.

או שמא בגלל חסך בהצפת ערכו באופן ויזואלי (ברשתות ובמדורי הנדל"ן הרלוונטים בעיתונות) ובאירגון המרחב.

איך אנחנו יודעים זאת? פשוט כי חווינו זאת על בשרנו כשנתקלנו (בת זוגי ואני) בשפע של מודעות מכירה ללא תמונות ברשתות ובעיתוני הנדל"ן המוכרים. חיפשנו נכס לקנייה באיזורי הביקוש ורוב המודעות היו בסגנון: "דירה שאסור לפספס", "נכס מיוחד – חייבים לראות בעיניים", "בואו להתרשם מהפוטנציאל", "הקדימו לבקר – ולא תצטערו", היו רק חלק מהניסוחים שעיצבנו אותנו כל פעם מחדש. לאחר שנפלנו בפח מספר פעמים והבנו שמאחורי המילים – לא היה כלום, החלטתנו שמאותו רגע והלאה:

אם אין תמונות של נכס (מזמין, אסטטי, כזה שעומד בסטאנדרט העיצוב שלנו ושמושך את תשומת ליבנו) – אין ביקור.  

בדיוק כמו שבעת הגמדים באגדות שלגייה (כאן של דיסני) ששומרים על סדר, אירגון ושעות עבודה ומנוחה... עכשיו, כשאתם מבינים שלצורך עיסקת המכירה, עליכם לייצר תמונה טובה של חלל הבית (גם אם לא את כל החדרים), אנחנו ממליצים לקחת צלם איכותי שזו התמחותו (אע"פ שלא חייבים) – כבעלי נכסים בטח חוויתם דחייה מצד קונים פוטנציאלים עם אמירות כגון: "חדרי הבית לא מחולקים היטב..." "מצטערים, אבל זה לא הסגנון שלנו....", "הדירה מצריכה שיפוץ המייקר את עלות הנכס" וכו'. כך שבשורה התחתונה, הנכס אינו תואם את ציפיות הקונים בשוק. כאן אנחנו נכנסים לתמונה ואומרים לכם: "אל תדאגו, תסמכו עלינו" (כמו בשיר של בובי מקפארן Don't worry Be happy), כי מלבד היותו שף ואיש שירות מובהק, ארז שטרן מציע מגוון הפתרונות הקולינריים מן הארסנל שלו.

מטבח4 סלון

לאור ניסיונו בעיצוב, שיפוץ והקמת מתחמי אירוח תמצאו בין שאר לקוחותינו הזקוקים לשירותי סידור, סטיילינג, עיצוב והלבשת הבית עם דגש על חלל המטבח:

 

• מכירים את אנשי הטלויזיה, הוולוגרים, הבלוגרים ובעלי הפודקאסטים הויזואלים שהרקע בביתם אינו מספיק מעוצב? שימו לב לנגנית הקסילופון - פה למעלה בסרטון ולרקע המדפים בביתה. אלה מדפים לא מסודרים, ולא מסוגננים בעליל. נכון שתוכן המוסיקה שלה נעים לאוזן, אך הרקע שמאחוריה מפריע לעיניים. לפי מחקרים רבים (כולל זה של המומחית לאומנות הרטוריקה ד"ר מישל שטיין - טיר) 70% מהתשומת לב שלנו בעת צפייה במסכים נתונה לויזואליות בעוד שלתוכן הוורבלי (כלומר: לשמיעה) נותר רק 30% מתשומת הלב שלנו. לכן, נגנים שכמותה זקוקים למישהו שיעזור להם לסגנן את הפריים (frame)? לעשות את התפאורה מעניינת יותר. משמעותית יותר. נכונה יותר. מבודלת לעומת בלוגרים אחרים בתחומם. מעוניינים לסדר, לאזן ולנקות את הרקע במשרד או בחצר? רוצים להתכונן לקראת אודישן בתוכנית אירוח?

• לחילופין, אלה המבקשים למכור את ביתם ואז באופציה הכי מקובלת, דיירי משנה (שוכרים) עדיין חיים בדירה והם רוצים לשמוע עצות מה לעשות כדי לסגנן את תכולת הדירה לקראת הוצאתה של הדירה לשוק והצגתה לפני קונים פוטנציאלים?

• אם הדירה התפנתה מדיירים אך חייבת שיפוץ קל, או עיצוב וחלוקה מחדש של חדרים או שמא הנכס זקוק להלבשת הבית (מה שמצריך לארגן ריהוט בהשכרה)?

• יש את אלה שנתקלים בצורך ובעזרה לאירגון של ארונות מטבח לאחר התקנה או החלפתם במטבח חדש או סידור של ארונות חדשים בחדרי השינה.

• זה יכול להיות רגע אחרי שנכנסתם לבית חדש שקניתם וחושבים איך להפוך את המטבח ליעיל ופונקציונאלי יותר, אבל לא יודעים איך לעשות זאת בעצמכם.

• אויי...האגרנים שבינינו!!! כל אותם אנשים החיים בבית למעלה מ-20 שנים והזקוקים למישהו שיעזור להם לסדר את העומס והגודש לכדי עיצוב קוהרנטי עם אמירה? קוראים לזה בשפת המעצבים עיצוב מקסימליסטי וארז עוזר לאנשים שכאלה לארגן, לנפות, לסדר את הגודש והעומס ולמקד אותו על פי סדר מסויים, כך שיראה אטרקטיבי ונעים לעיני כל העוברים והאורחים בבית.

• יתכן שסתם נמאס לכם מאי סדר בארונות המטבח.

• למפונקים שבינכם, שזמנכם יקר. המעוניינים שמישהו אחר יחפש בעבורכם את הפריט הספציפי שאתם צריכים או זקוקים לו.

לכל אלה ועוד לשירותים רבים נוספים  – השף ארז שטרן הוא המרכז הנכון והפתרון המושלם עבורכם!!! כי בדיוק כמו בסידור שולחן לקראת ארוחה - שם יש חוקים ברורים - כך גם בסידור הבית והמטבח - חייבים לדעת איך זה עובד. עם השנים, הפך המטבח בתרבות הישראלית למרכז הבית, למקום הכי שימושי בכל בית ולכל בני הבית. כך שגם אם אתם לא בשלנים בטבע שלכם. ובמיוחד, אם אתם מאותם אלו שמבלים שעות רבות במטבח – כאן תמצאו שף שיודע לעזור לכם בסידור כל חלקי הבית.

הידעתם?

חברות מטבחי יוקרה, מכבדות את לקוחותיהם (אלה המזמינים מטבחים - כמובן) על ידי הענקה של מתנת רכישה. המתנה הינה שובר מתנה למימוש בהזמנת שף פרטי לארוחת גורמה לפי תפריט שיזמינו הלקוחות, לאחר סיום התקנת המטבח בביתם. 

השף מגיע עם כל המצרכים בעצמו לקבוצות של עד 12 איש בדרך כלל. כל זאת, כדי לאתחל את כל החלקים שבמטבח ובכדי להראות לבני הבית (ובעיקר למי שאחראי על הבישול השוטף) את נפלאות השימוש במטבח וכליו, והדרכים כדי להקל על העבודה במטבח.

כמה זה עולה?

אז כמה עולה התענוג? בשונה מתמחור של שף פרטי המגיע אליכם הביתה לצורך ארוחה עם מגוון של תפריטים או אירועים פרטיים, הזמנת שף לסידור הבית ועבודת הום סטיילינג תעלה לכם 450 ₪ לשעת סידור. ביקור בית שכזה לא יפחת מארבע שעות עבודה ואינו כולל ניקיונות (שעליהם אתם כמובן, אחראים. בדיוק כפי ששרים להקת איזולירבנד בשירם לטאטא את התא) וקניות של ציוד אחסנה ו/או ריהוט התואם לטעמכם ולבית. רוצים לתאם פגישת הכרות? התקשרו 050-5852785.

אבל רגע... גם קבלני בניין וסוכני נדל"ן יכולים להשתמש בכמה מהשירותים של השף ארז שטרן:

ראשית, כמו פה בכתבה, ארז שטרן יכול להציע לכם סידור דירה לדוגמא ואיבזורה בריהוט מזמין ובקורלציה לקהל היעד שהחלטתם.

שנית, בעת שיווק הדירה לדוגמא תוכלו להזמין מגשי אירוח מחנות המשלוחים כמו גם מזון מוכן לכיבוד קהל היעד שהוזמן לאירועי ההשקה.

הקדימו להזמין מקום בטלפון 050-5852785 או השאירו את פרטיכם כאן למטה ברובריקות.

ציון 3 מתוך 5 - הצביעו 2
Thank you for rating this article.