Pin It

למה חתונה קטנה היא בחירה כל כך נפוצה היום בישראל? כיום, ניתן לראות טרנד של המון זוגות שמעדיפים להתחתן בקונספט של חתונה קטנה כלומר: חתונה עם מספר מוזמנים מצומצם, הכולל רק את בני המשפחה וחברים קרובים. חלק מזה קשור בתהליך שעוברים החברה והכלכלה בישראל.

בינהם תמצאו את המחאה החברתית של 2011 או את תקופת הקורנה עם ההגבלות והמגבלות, שהביאו זוגות מתחתנים רבים לשאול את עצמם מה להם ולאחרון עובדי הניקיון בעבודה של אבא? למה להעמיס עלויות? כאשר אפשר לעשות אירוע חתונה מצומצם משתתפים בו הזוג המתחתן מכיר את כל המשתתפים והמוזמנים!

בקיצור: האם אתם מבינים באהבה (כמו שר)? בניגוד לעבר, בו היו מנסים לחגוג חתונות עם כמה שיותר מוזמנים ובצורה המפוארת ביותר שניתן (כמו הזמרת דנית הפרזנטורית של תלמה שחושבת שהיא הפרצוף של החתונה), תחום של חתונות קטנות הפך לפופולארי מאוד ומספר הזוגות אשר פונים אלינו, בסטודיו שף - ארז שטרן, בכדי לקיים חתונה שכזו רק הולך וגדל משנה לשנה. ומדוע?

שימו לב שחתונות מסוג כזה מעניקות לבני הזוג יתרונות רבים, והופכים את היום הגדול והחשוב (כמו בשירו של דני סנדרסון על חתונה איטלקית) בחייהם של הזוג המתחתן להרבה יותר אישי ומרשים, יום אשר גם הם, וגם האורחים אשר ישתתפו בו, יזקקו אותו וייזכרו בו למשך זמן רב, אולי בגלל דני סנדרסון ששר על חתונה איטלקית.

בשונה מאירועי חתונה גדולים, בעת בחירת אירוע קונספט של חתונה קטנה הן בני הזוג המתחתן והן האורחים בחתונה מוענק לכל משתתף בחתונה (ובמיוחד לזוג המתחתן-עצמו), יחס אישי ומזכים אחד את השני בקשר ישיר וצמוד עם כל האורחים אשר הגיעו להשתתף בחגיגה. בצורה הזו האירוע הופך להרבה יותר אישי, פרטי ומיוחד והאורחים מרגישים בו ממש כמו באירוע VIP. מצד האורחים תחושת היחס האישי, הקירבה והחמימות שבאירוע גורם להם ליהנות מההשתתפות באותה חתונה בצורה הרבה יותר טובה. דבר גורר דבר, והאורחים בחתונה קטנה שכזו יזכרו את החתונה למשך זמן רב. זו לא עוד חתונה מהסוג של פס ייצור המוני של אולמות האירועים הקונבציונאלים וידועים מראש (עם סלמון / אנטריקוט / פרגית עוף, כבחירה במנה העיקרית). בכדי להגיע למטרה שכזו חשוב לקיים את החתונה במקום אינטימי, מעוצב וייחודי, לוקיישנים שאיתם עובד השף - ארז שטרן, אשר בו מתקיימות חתונות ואירועים קטנים וייחודיים ע"פ צורכי כל לקוח ולקוח, מקומות אשר בהם ניתן להפוך כל חתונה וכל אירוע להרבה יותר ייחודי ומוצלח. כפי שמבקשות הצ'ורדטס למר סנדמן: "הבא לי חלום", והכוונה שאת רוב החלומות ניתן להגשים.

 

כפי שציינו בראשית, אין ספק שדבר מרכזי אשר משפיע על העלייה בפופולאריות של אותן חתונות קטנות הינו העלות. כיום, קיום אירוע חתונה - הינו הוצאה גדולה במיוחד על זוג צעיר, שרק עכשיו מתחילים את חייהם המשותפים. ולכן, בעת בחירה בקונספט של חתונה קטנה ניתן להוזיל את העלויות של האירוע בצורה משמעותית ולהגיע לתוצאה מרשימה וייחודית מבלי לשבור את כל תכניות החיסכון שלכם.

אם גם אתם חושבים על חתונה מצומצמת וקטנה, פנו אלינו אל סטודיו שף-ארז שטרן בטלפון 050-5852785 - עוד היום. בסטודיו, תהנו מאירוע ייחודי ובלתי נשכח, אירוע שכל האורחים שלכם עוד ידברו עליו למשך זמן רב, באירוע שיגשים לכם את כל החלומות. רוצים לדעת איך זה עובד אצלנו? או כנסו ללינק הבא ותלמדו איך אנחנו יודעים להביא לכם את התוצאות הרצויות באירוע החשוב שלכם.

כמובן, שהשף ארז שטרן מציע את שירותיו הן למסיבות רווקים ורווקות והן כפיתרון לשבתות חתן. בין אם בוילה או לוקיישן בהשכרה, בין אם בבית הלקוח. גם חינה מרוקאית וארוחות משפחתיות שלפני החתונה עצמה (בה שתי המשפחות נפגשות אחת עם השנייה להכרות ראשונית לפני החתונה) יכולות לבוא בחשבון. אנו מטפלים כמובן גם בימי נישואין או בכל אירוע משמח אחר.

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.