זוכרים את המסעדה ההיא שישבתם בה פעם ולא רציתם שהערב יגמר? היום, ובמיוחד בעת הסגרים של תקופת הקורונה, ובעתות משבר ומלחמה, אתם לא חייבים לצאת מהבית כדי ליהנות מאווירה ייחודית, מריחות משגעים ומטעמים שמתפוצצים בפה. המסעדה יכולה בקלות להיות - אצלכם בבית – והשף יכול לבוא עד אליכם.

אוכל הוא הרבה מאוד דברים, הוא מה שמניע אותנו פיזית, ומה לעשות, גם נפשית. אוכל הוא הזדמנות להתחבר או להתנתק, להיפגש או להתבודד, להתנחם ולחוות חוויות עילאיות. כל אחד מאיתנו זוכר את הפעם ההיא, במסעדה שהשם שלה עומד על קצה הלשון. הפעם ההיא שאף אחד לא מיהר לשום מקום, היין והסיפורים זרמו בלי סוף, השעות חלפו, אבל אף אחד לא רצה ללכת לשום מקום, והאוכל...וואוו...האוכל!!!
זה קורה לנו לפעמים. החיים תופסים כיוון משלהם, משאירים אותנו עם הזיכרונות, החוויות והטעמים שפשוט לא עוזבים לנו את החיך. אם יש לכם מחשבות ללכת למסעדה דומה או חליפית, כדי לשחזר את הערב ההוא, אבל המסעדה נראית פתאום קטנה מידיי ועמוסה מדי. פתאום מתגלה לכם כי החברים לחוצים מדיי (מאיזה שהיא סיבה) והבייביסיטר בבית מתחילה לנג'ס עם הודעות – מוקדם מדי. אז תשכחו משיחזור הארוחה האלמותית הפעם.

אין כמו בבית
נקו לרגע אחד את תלאות הלוגיסטיים הכרוכים בארוחה ביתית. התנתקו לרגע מהדאגה לקניות, לניקיונות של לפני, תוך כדי ואחרי האירוע האינטימי שאתם מתכננים! פשוט כי ארז השף וצוותו יהיו אחראים על הניקיונות והסידורים. הסירו מליבכם את החשש ממסיר השומנים. נסו לרגע לדמיין ערב, עם האנשים שאתם אוהבים, התאימו את היין לאוכל ובנו לכם את הנרטיב לאירוח עם כל הסיפורים שייזרמו לאורך הערב. בלי שום לחצים של זמן, בלי מלצרים שמזרזים אתכם לסיים כי המשמרת נגמרה או המטבח נסגר. בלי רעש והמולה שמסביב, בלי בייביסיטר מלחיץ. דמיינו ערב שישי, עם אוכל ביתי מוכן לשבת מחנות המשלוחים או מארוחה כהלכתה עם מגוון מנות מתפריטיו של השף ארז שטרן. כל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור את מוזיקת הרקע, לכל השאר כבר ידאג השף ארז שטרן (כן...אתם באתר שלו).

המסעדה מגיעה אליכם
המטבח שלכם אמנם ערוך ומוכן בהכנת אוכל מורכב מפעם לפעם, אבל החווייה המרתקת של צפייה במטבח המוכר והטוב (ועדיף שיהיה פתוח לחדר אוכל ולסלון) שלכם הופך בין רגע למטבח מקצועי שמייצר מאכלים שאתם רואים בעיקר בטלוויזיה או במסעדות יוקרה. ארוחה שכזו, תשאיר לכם טעם של עוד, וזה עוד לפני הטעימות עצמן.

תבחרו את הקונספט שמתאים לכם
שירותי שף פרטי שמגיע עד אליכם הביתה, מעבירים את הכוח לידיים שלכם. אתם יכולים להחליט על כל גחמה שחשקה נפשכם: בין אם זה ארוחת שרינג שבה אוכל מוכן יוצא אליכם מיד מבלי לחכות יתר על המידה, או שאתם מעדיפים ארוחה מסורתית יותר בה הארוחה מוגשת במתכונת של מנות ראשונות, ביניים, עיקריות וקינוחים.
לשף ארז שטרן (בוגר בית הספר ע"ש פול בוקוז בליון) חשוב תמיד לתת פיתרון לכלל המוזמנים. כך גם לצמחוניים או לטבעוניים שבינכם. כיוון שגם להם מגיע ליהנות מארוחות מותאמות אישית, גם כאשר הסועדים מחולקים לקרניבורים וטבעונים – לכולם יש מקום סביב השולחן. ודרך אגב, השף ארז שטרן עובד עם לוקיישונים באיזור המרכז, כך שהאירוע שלכם לא חייב להיות אצלכם בבית. במידה ואתם חברה או אירגון המארגנים ימי גיבוש לעובדים? ארוחת שף יכולה לתת נימה של קלאס לכל אירוע חברה.

מבחירת הצלחות ועד לרמת המתיקות
דיוק הוא דבר שבאופן כללי איננו מאפיין את המטבחים הביתיים. לראות יצירת אומנות שמוגשת לכם בצלחת זו חוויה מרתקת בפני עצמה, ולקבל הסבר על המנה משף מקצועי זה בהחלט לא דבר שקורה אצלכם בבית בכל יום.
יכולת השליטה שלכם לבקש מהשף את הבציר והטמפרטורה של היין שאתם שותים, את מרכיבי הקינוח שאתם "שרופים" עליו (קרם ברולה?!) סוגי התיבול שאתם אוהבים וכל מה שהאוכל והשף מביא אתו. שף פרטי (כמו ארז שטרן) הוא בסופו של דבר מומחה לאוכל, במיוחד לאוכל שהוא מכין, והיכולת הנדירה להציץ אל מאחורי הקלעים ולהבין לעומק את עולמו של השף, היא דבר נפלא בפני עצמו.
כל החיים אנחנו אוספים חוויות. לפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה אוכל פשוט בדמות אוכל רחוב כמו דוכן פלאפל, אבל לפעמים המסעדה ההיא שעדיין עומדת לכם בקצה הלשון, ואולי זו הייתה בכלל מסעדה בטיול שלכם לדרום אמריקה ולכו תדעו אם היא בכלל קיימת, תמיד תישאר אצליכם בזיכרון. שירותי שף פרטי שבא אליכם הביתה יכול בהחלט להיות החווייה הבאה שתזכרו כל החיים.

חושבים לארח אצלכם בבית? מחפשים שירותי שף פרטי או הסעדה לאירוע הבא שלכם? השף ארז שטרן יישמח לסייע לכם בכל שאלה, בכל צורך ובכל בקשה.

התקשרו עוד היום 050-5852785

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.