Pin It

ישראלים רבים שיודעים ליהנות מאוכל משובח, יודעים היום להעריך את היתרונות הגלומים בארוחות עם שף שמגיע עד אליהם הביתה, ומציע מגוון רחב של תפריטים המותאמים במיוחד לחיך ולטעמם המדוייק של המוזמנים, ובמיוחד כאשר האורחים והמוזמנים ישראלים עם טעם פרטיקולרי.

כל מי שמעורה בטרנדים החמים ביותר של עולם הקולינריה הישראלי, בוודאי מכיר את האפשרות של הזמנת שף פרטי הביתה. זו אפשרות מפנקת ומיוחדת מבין שלל האפשרויות הקיימות בתחום האירוח והמזון, שיכולה להתאים לשלל אירועים. החל בארוחה רומנטית לזוג, ועד לארוחות משפחתיות חגיגיות של 20-30 מוזמנים ויותר.
האפשרות הזו מבטיחה לחוגגים (ואין זה משנה אם יש סיבה אמיתית לחגיגה, או שסתם מתחשק ליהנות מחברותה – כמו שצריך) ארוחה מדהימה, עמוסה בכל טוב, שבה הם אינם צריכים להשקיע דבר מלבד כסף. והכסף הזה, היו בטוחים, שווה כל שקל כאשר בוחרים בשף ארז שטרן. כיוון שהשף ארז שטרן הינו מקצוען לעילה ולעילה שיודע כיצד להעמיד ארוחה טובה לכל אירוע ומסיבה, אתם צפויים לחוות חוויה קולינרית שטרם חוויתם - גם אם ביקרתם בחייכם במסעדות היוקרתיות ביותר.
השאלה היא, למעשה, מה ההבדל בין ארוחה פרטית כזו לבין ארוחה במסעדה? או ארוחה של אדם פרטי שפשוט יודע לבשל טוב? היה לנו חשוב לאסוף עבורכם כמה תשובות בדמות יתרונות שיסבירו לכם מדוע ארוחה עם שף פרטי היא הדבר הטוב ביותר שתוכלו לבקש.

כל ארוחה שתרצו – פשוט כי מגיע לכם
בשלנים ביתיים טובים ככל שיהיו, מתמחים בדרך כלל במספר סוגי אוכל ובמגוון מאכלים סביר ולא יותר. אם הבשלנים הללו אינם אנשי מקצוע הבאים מתחום המזון, הם לא בהכרח יכולים להפוך כל מתכון וכל מנה שיוצאת תחת ידם לאוכל מענג, עשיר או כזה שמשאיר חותם, ואין בכך שום דבר רע. אם תחשבו על זה: גם כשהולכים למסעדה, לרוב מגוון המנות שבה יהיה מוגבל ותחום במסגרת ברורה של סוג המטבח שהמסעדה מתמחה בו (בשרים/איטלקי/דגים/ביסטרו).
לא כך כאשר מדובר בארוחת שף פרטית. מהשף ארז שטרן, תוכלו לקבוע ולדרוש מה יהיה סגנון האירוע, איזה סוג של ארוחה תרצו ואפילו כמה מנות יהיו בה – זה מצד אחד, ומאידך חלק מהלקוחות שלנו מספרים שהם מחפשים מנות עם בשורה. הכוונה למנות שטרם טעמו או סגנון מטבח שטרם חוו. לכן כל דבר שתוכלו להעלות על הדעת ולדמיין, תקבלו לצלחת שלכם אם רק תבהירו את שחשקה נפשכם... בדיוק כמו שהביליונרים והאלפיון העליון של העולם יודעים לדרוש על פי הסרטון הבא:

ארוחה שמתאימה לכל טעם
הזמנת שף פרטי עד הבית מבטיחה שתוכלו להתאים את הארוחה לכל סגנון של אירוח אפשרי ולכל אורח. כך, אם מי מבין המוזמנים אוכל רק מזון טבעוני, תוכלו לבקש מהשף ארז שטרן ארוחה טבעונית מלאה עבור אותו אורח/מוזמן. כך שאם לא כל המוזמנים לארוחה הינם טבעוניים אין סיבה שכולם יסבלו. במיוחד אם מדובר על משפחה של קרניבורים (לדוגמא) וזה מה שרוב בני המשפחה מעדיפים. חשוב לציין שהשף ארז שטרן יודע להתאים את התפריט הנכון לכל אירוע. כך למשל תפריט לארוחת ליל הסדר – מסורתי או מודרני יותאם לצרכים שלכם. וגם בהתאם לרמת הכשרות שתבקשו. הרעיון כאן ברור - כל שאתם צריכים לעשות הוא לבקש, והשף כאן כדי לבצע. עם רמת הכישרון, הידע והנכונות שלו להגמיש את יכולותיו – אין משימה שלא יוכל לעמוד בה.

ארוחת שף...גם למי שנמצא בדיאטה או נמנע ממאכלים מסוימים
כחלק מהתהליך שהשף מתשאל כל לקוח כבר בשיחת ההכרות הראשונה, הוא מוודא ובודק עם כל מזמין, את גבולות הגיזרה של כל אחד מן המוזמנים בהינתן שבכל קבוצה נתונה יהיו תמיד בעלי צרכים קולינריים ייחודיים. אתם מכירים את הדודה מחדרה שמוזמנת לאירוע ביתי אצלכם ובפתח הבית מודיעה בהפתעה על דיאטה חדשה? אז בין אם מי מבין המוזמנים שומר על הגזרה? או כאלה שלא יכולים לאכול מאכלים מסוימים מסיבות בריאותיות? אל תדאגו. גם במצב כזה כולם יוכלו ליהנות בצורה יוצאת דופן. סמכו על השף הפרטי ארז שטרן בעת שאתם מזמינים אותו לביתכם - הוא כבר יימצא את הפתרון בשבילכם, ויתקין עבורכם ארוחה נפלאה בכל מצב. זה כל היופי שבהזמנת שף פרטי הביתה לאירוע פרטי: ברוב המקרים בסיטואציות לא קונבנציונליות שכאלה (כמו הדודה מחדרה) הוא ידע לאלתר לדודה מנות טעימות למרות הדיאטה המפתיעה.

לא עוד רגליים כואבות; לא עוד לחצי זמנים
כל ראשי משפחות מכירים זאת היטב (במיוחד אם הן נשים האמונות על הכנות המזון): לפני אירוע גדול או חג חשוב, כל הבית מהפכה והתכונה בו גדולה: מבשלים בלי הפסקה, עומדים על הרגליים שעות ותמיד מרגישים שלא מספיקים. המאבק מול השעון מתיש, העמידה הממושכת שגומרת את הגוף וכך קורה שמגיעים לארוחה המיוחלת כשכבר אין כוח לכלום, גם לא לאכול.
אם תזמינו ארוחת שף מקצועית עד הבית, כל זה ייעלם כלא היה. הכול ייעשה על ידי השף עצמו, מההכנות הראשונות ועד להגשת הקינוח על ידי מלצרים מקצועיים, כך שכל מה שתצטרכו לעשות הוא להתלבש יפה, לשבת לשולחן ולהנות עם האורחים שלכם משיחה טובה, מזמן איכות עם הקרובים והחשובים לכם. למעשה, אפילו תוכלו - אולי לראשונה בחייכם - ללכת לישון מעט לפני תחילת הארוחה. כך, יהיה לכם כוח וחשק לטרוף את הכל.

לא עוד מהפיכות במטבח; לא עוד הצורך בניקיונות וסדר בלתי נגמרים
על פי אותו עיקרון, תגלו מהר מאוד שהארוחה הפרטית שלכם גם חוסכת לכם כאב ראש של מציאת מתכונים, לאחר הבישולים והארוחה עצמה. כי את שלב הניקיונות במטבח יעשה עבורכם בשף וצוותו. וכך הבית יישאר נקי והמטבח יחזור לקדמותו. השף ארז שטרן מקפיד לעשות חלק מרכזי מההכנות לארוחה מבעוד מועד עוד לפני שהוא מגיע אליכם. כך שהבישולים והליכלוך המצטברים ממטלות העשייה –לא יהיו אצלכם. בנוסף ארז מקפיד לסדר את הכלים במדיח או להחזירם לחברת השכרת הציוד (במידת הצורך – ועל פי העיניין) כך שלא תזדקקו להתעסק בערמות הכלים בכיור. אחרי הארוחה בהיותכם מלאים ומרוצים, תוכלו פשוט ללכת לישון. נכון שזהו החלום של כל אחד? הגיע הזמן שגם אתם תממשו אותו במציאות.

התאמה לכל אירוע
ארוחת שף פרטית שתזמינו עד אליכם הביתה, תתאים לכל אירוע ארוחה רומנטית, יום נישואין, בר מצווה או ברית מילה מיוחדת או סתם ארוחה מפנקת עם כמה זוגות חברים שתרצו לשדרג בליווית שף פרטי. הרעיון הוא שאין צורך לחשוב פעמיים: אם בא לכם לזכות בארוחה מדהימה, פשוט הזמינו את השף אליכם הביתה. זה יתאים בכל מצב.

היכרות עם מנות שלא חשבתם שאפשר להכין
השף ארז שטרן הוא מקצוען אמיתי, איש שיחה מחד ויצירתי מאידך. איש של הנאות קטנות של החיים. יש לו נטייה לחשוב מחוץ לקופסא (בעיקר בבניית תפריטים ללקוחות שמאתגרים אותו), ואחראי לרקיחת (ביד אומן כמובן) מאכלים מפנקים ומקוריים שטעמם נצרב בקרב לקוחותיו. איך אנחנו יודעים זאת? פשוט הסתכלו על לשונית ההמלצות שבאתר. אם אתם רוצים לפגוש כמה מהמנות המפתיעות ביותר שיש לו להציע, ללמוד על צורות הגשה ייחודיות ולהבין כיצד מאכלים שונים משתלבים יחד בצורה מושלמת (למרות שהשילוב הזה יכול להישמע בלתי אפשרי) – אתם מוזמנים לפשפש בלינק האינסטגרם שלו בתחתית הדף או פשוט להזמין אירוע בביתכם. בנוסף, לשף ארז שטרן ישנן גם מספר אופציות ללוקיישנים אלטרנטיביים (במידה ואין לכם בית שמאפשר אירוח מספק לקבוצה המדוברת). הלוקיישנים איתם הוא עובד באופן שוטף ויבהם תוכלו לישם כל אירוע.

שבירת שגרה והפתעה מושלמת
ההורים מבודדים בגלל הסגר שבא בעקבות נגיף הקורונה וזקוקים לפתרונות קולינריים במשלוח? נמאס לכם לצאת למסעדות? משועממים מהמשלוחים של הפיצריה המקומית? או רוצים לערוך מסיבת הפתעה בלי שאיש ירגיש בכך לפני? בכל המקרים, ארוחת שף פרטית היא הפתרון המושלם. אם מדובר במסיבת הפתעה, הרי שלא רק שההפתעה תהיה ברמה הגבוהה ביותר, אלא שאף אחד לא יוכל לחשוד בדבר לפני שהיא מתקיימת. אם מדובר בשבירת השגרה המשעממת, הרי שאין כמו להישאר בבית ולזכות בכל זאת במנות ברמה של המסעדות האיכותיות ביותר בישראל. עסקים קטנים ובינוניים שרוצים דווקא לחזור לשיגרה אחרי החגים או אחרי חופשת הקיץ? אם כן, הזמנת ארוחה של שף פרטי אליכם הביתה היא כזו שתתאים בכל מצב, וכולם ייהנו ממנה. אין צורך לשבור את הראש יותר מדי, אין סיבה לעמוד ולבשל ואין ספק שזו תהיה האטרקציה המושלמת, לכל אירוע, כי גם מגשי האירוח שלנו או האוכל המוכן אותם תמצאו בלשונית חנות המשלוחים יכולים להתאים לכולם.

כשאין אלטרנטיבות אחרות
בזמן משבר, כמו זה של מגיפת הקורונה (למשל) כשהשמיים האוויריים של ישראל סגורים ואין אפשרות להתקהל בכמות אנשים גדולה. דווקא בזמנים כאלה, אין כמו שף פרטי שבא אליכם הביתה ומציע את שירותיו המפנקים. הן מבחינת תפריט והן מבחינת שירות אישי. לכן השף ארז שטרן – הוא הפיתרון האלטרנטיבי ליציאה למסעדות, לאירועים רבי משתתפים באולמות אירועים או לסופשבוע בחו"ל.

ותודה ליובל ניסני על העזרה בכתיבת המאמר

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.