Pin It

ממדבר סהרה עבור בהרי האטלס ועד האוקיאנוס הפסיפי: השף - ארז שטרן מציג טעמים וניחוחות חובקי עולם
מנות כמו אוסובוקו בקר שמוגש עם פולנטה רכה של תירס טרי, עופיונים בתיבול ראס-אל-חנות צרוב על מחבת ברזל, כנאפה מלוח מודרני ועוד שפע של תפריטים ומנות מגוונות המתחלפים באופן תדיר, תמצאו גם המלצות על

הופעות חיות והרכבים מוסיקליים. לשף – ארז שטרן, יש את כל מה שצריך ונזקק להוות את השירות המתאים ביותר לאירועים קטנים באווירה ייחודית, המכוונים גבוה ולא מוכנים לוותר על הטוב ביותר. לא מומלץ לקרוא על בטן ריקה, או לבעלי לב חלש....

תבשיל לחי בקר המוגש עם ניוקי תפוחי אדמה, ביף וולינגטון מפורק (עשוי בצק עלים, מדליון פילה בקר, דוקסל פיטריות מוגש עם רוטב ציר בקר) בסגנון מודרני, ירקות קלויים ברוטב קארי ירוק וחלב קוקוס ועוד שפע של מנות שהינן רק חלק קטן מהמנות הייחודיות שניתן למצוא ולהתענג מעשה ידיו של השף – ארז שטרן, המציע את שירותיו בבית הלקוח או במגוון מיקומים ייחודיים ולא קונבנציונליים באיזור המרכז. על פניו, שף ארז שטרן מארח לאירועים קטנים של עד 100 מוזמנים. אך גם ארוחות רומנטיות (עם או בלי הצעת נישואין) – יכולות לבוא בחשבון. בשונה מהותית ממסעדות שף המתחלפות תדיר כמו אופנות ושירותיי קייטרינג שמציעים בסוף את אותו דבר כפי ששר הזמר הבלגי סטאומה (השטנץ הידוע והמוכר של סלמון-פרגית-אנטריקוט), אך אם תביטו מקרוב בתפריטיו של השף - ארז שטרן תגלו מנות מקוריות מכל חלקי העולם (כמו שגדליה רבע איש מספר על מסעותיו בשירה של רבקה זוהר) – החל מהמטבח הצרפתי הקלאסי (בו למד שנתיים בבית הספר ע"ש פול בוקוז), המטבח הים תיכוני עבור במטבח הבלקני (כפי שמשתקף מהמטבח היווני וזה הטורכי), דרך המטבח האיטלקי והאירופאי (מזרח ומערב), כך גם הפודיס הגדולים ביותר עלולים למצוא את עצמם מופתעים ממטעמיו, מעשייתו ומאישיותו המלבבת ואוהבת האדם.

 

המנות של השף ארז שטרן מתהדרת בקריאטיביות, בתחכום (אך כזה שלא מתנשא) כמו גם בצבעוניות, והן עשירות ומלאות טעמים ומרקמים פרי יצירתו של השף – ארז שטרן, ועוד שפע של מנות אותנטיות למטבח הישראלי והמקומי. כולן טעימות ועסיסיות, המותאמות למגוון של קהלי יעד ומפוקסות גם בלקוחות הקבועים אך גם בלקוחות מזדמנים של אירועים חד פעמיים, לרבות אירועי בראנץ' מושקעים בסופי שבוע.
לשף ארז שטרן ישנם פתרונות לכל צורך ורצון. התפריטים ייחודיים ומותאמים תמיד לצרכי כל לקוח וקבוצה במובן של צרכים שונים בתוך כל קבוצה.

מלבד הקטע של שף פרטי שמבשל אל מול עינכם במטבח פתוח (דבר שארז מקפיד עליו כדי להגדיל את אלמנט החוויה הכולל מן האירועים) – וממטעמיו והפינוקים שלהם זוכים האורחים והמארחים. לשף ארז שטרן שיתופי פעולה עם ספקי שירות שונים כמו צלמים מקצועיים, פרופורמרים שונים, מופעי מוסיקה וג'אז הנערכות בזמן ותוך כדי האירועים, הכוללים יוצרים ואומנים ישראלים שהופכים את האווירה ואת האירוע שלכם לקסום אפילו עוד יותר.

לאלו שרוצים בשף אישי המבשל להם בבית באופן קבוע או כל מי שרוצה להתהדר באוכל מוכן ומושקע המוכן על ידי שף תמצאו פיתרון של מגשי אירוח בחנות המשלוחים.

"יש לנו מגוון פיתרונות קולינריים לכל אירוע, חגיגה וארוחה", מציין השף והבעלים – ארז שטרן. "לא משנה אם מדובר בארוחת ליל שבת משפחתית, ארוחה רומנטית לזוג אוהבים, תפריט פיקניק קליל ומהנה, ערב קולינרי לקבוצת חברים או ארוחת סיכום שנה להנהלת חברה. אנחנו כאן ערוכים ומוכנים לכל צורך ואירוע".

להזמנת מקום לאירועים פרטיים או עיסקיים, השאירו פרטיכם כאן למטה או התקשרו ישירות לסלולרי 050-5852785

ציון 2 מתוך 5 - הצביעו 2
Thank you for rating this article.